Stage buitenland en je paard???

Moderators: SayaJones, Apple, C_arola, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

NienkeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 14:46

Ik zou een buitenland stage nooit aan mijn neus voorbij laten gaan. Ik heb makkelijk praten want ik heb geen eigen paard. Maar een stage in een ander land is echt heel erg waardevol! Je paard kan best een half jaar zonder je Lachen Als je je paard uitleent of een half jaar in de wei zet zal het ook goed gaan met je paard, ook al gebeurt misschien niet alles precies zoals jij dat wil. Ik denk dat het in deze niet gaat om of het wel of niet goe dis voor het paard, maar of je eigen gemoedsrust het toelaat om weg te gaan. Je paard heeft jou niet nodig, jij hebt je paard nodig Knipoog

Tuurlijk moet je keuzes maken en dat is ook best lastig... Ik kon ook een seizoen niet starten, maar ik had dat er wel voor over!

Maar goed, deze keuze moet je natuurlijk zelf maken. Maar ik zou het wel weten Haha! Een tijd naar het buitenland kun je echt nergens mee vergelijken, het is zo leuk, je leert zo veel, ontmoet zoveel nieuwe mensen. Ik ben nog steeds helemaal enthousiast ook al ben ik al weer een jaar terug Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie