Stage buitenland en je paard???

Moderators: SayaJones, Apple, Neonlight, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mirkim

Stage buitenland en je paard???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 18:19

Aankomend jaar zit ik in het laatste jaar van mijn MBO opleiding. Er is een mogelijkheid om naar het buitenland te gaan voor stage. Het lijkt mij geweldig en een hele uitdaging! Lachen

Maar goed, het probleem; Mirk. Het is een stage van een half jaar en kan ik Mirk wel zo lang alleen laten? Ik zal een verzorgster moeten zoeken en dat is iets wat erg moeilijk is in deze uithoek van Groningen. Het gaat zo lekker het rijden en we hebben hier nou eenmaal geen topruiters. Daarbij ben ik een behoorlijke perfectionist waar het gaat bij de paarden. Hij moet 1 x in de 6 weken naar de smid, hij moet elke dag uit zijn stal, ik wil elke week naar les, harnachement moet schoongehouden worden en ik verwacht dat mijn eventuele mede verzorgster dit ook doet en regelt. Ook Mirk zijn enthousiastme kan ook bij de eventuele verzorgster tot eventuele problemen leiden... Hij wil zo graag werken; gaat zij hem niet overvragen?

Zijn er bokkers die naar het buitenland stage gelopen hebben met eigen paard? Hoe deden jullie dat met jullie paarden? En hoe is dit bevallen?

:){

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie