Wintec aan passen kan dat??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Wintec aan passen kan dat??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 21:12

Mijn wintec past niet goed op mijn paardje en nou weet ik wel dat ze opgevult kunnen worden maar zouden ze ook echt aangepast kunnen worden???Hij zit bij haar te krap net achter d'r schouder.Schoft ed leggen goed alleen is dat een kenel punt zou dat mogelijk zijn om dat aan te passen?Of wordt het toch echt op zoek gaan naar een ander zadel?

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 21:18

Ik weet niet wat voor een wintec jij hebt, maar de meesten kunnen idd verandert worden wat schoftbeedte betreft. Vraag er eens naar bij de verkoper van je zadel.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 21:19

Das het punt nou juist boom is goed qua maat maar daaronder niet.Ik heb trouwens een wintec 2000 vzh.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 21:26

dan ga je naar de zadelmaker!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 21:28

Ja das logisch he dat ik daar heen moet maar afvragen kan toch aangezien zadelmakers ook niet de volgende dag tijd hebben en er toch wel weken over heen gaan.Daarom zou ik toch wel willen weten of het mogelijk is.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 22:13

Weken??? Dat lijkt me sterk en het aanpassen is iets wat de zadelmaker toch moet doen en niet iets waar je zelf mee moet gaan sleutelen. En spatie tussen punt en nieuwe zin zou makkelijker zijn.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 21:34

DeesDeBest schreef:
Weken??? Dat lijkt me sterk en het aanpassen is iets wat de zadelmaker toch moet doen en niet iets waar je zelf mee moet gaan sleutelen. En spatie tussen punt en nieuwe zin zou makkelijker zijn.

Voordat de zademaker een afspraak kan maken zit er toch echt wel wat tijd tussen.
Je mij hier niet zien zetten dat ik er zelf aan ga sluitelen hoor.Dat zou ik niet eens durven.
Wist niet dat buiten msn taal ook gelet werd op spatie's.Van al die tijd dat ik hier zit ben jij de eerste die er overvalt.En trouwens als je er moeite mee hebt dat ik nieuwsgierig ben of dat mogelijk is waarom reageer je dan?

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 21:36

ik denk wel dat het mogelijk is om het aan te passen hoor
mss kun je es telefoneren naar de zadelmaker om te vragen of het kan...

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 21:38

Gewoon even naar zadelmaker gaan bellen. Die kan je meer vertellen Lachen

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 21:39

Ja dat was mijn bedoeling ook hoor maar heb zaterdag pas echt de tijd om te bellen en was toch echt nieuwsgierig vandaar dat ik het hier vroeg/vraag.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:47

Citaat:
En trouwens als je er moeite mee hebt dat ik nieuwsgierig ben of dat mogelijk is waarom reageer je dan?


Verward Leg uit... Zeer knap dat uit mijn berichten op heb kunnen maken dat ik er moeite mee heb... Het intresseert me eigenlijk zeer weinig of jij wel of niet nieuwschierig bent. Ik geef je gewoon advies, wat het enige juiste is. Naar de zadelmaker ermee.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 20:44

Zo wie zo reageer je al met een vrij rare en korte opmerking (die volgens de regels niet mogen) en Denk je nou echt dat ik nog niet aan een zadel maker gedacht had soms.
Schijnbaar intresseert het je wel want je reageert wel op mijn begicht maar niet met het antwoord wat ik zocht.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 20:53

Ik weet niet welke zadelmaker je wil bellen, maar van rijs heeft je zadel binnen 1 week aangepast. Als je hem langs wil laten komen duurt het denk ik wel iets van 2 weken voordat hij kan. Van rijs heeft mij eens verteld dat je op Wintecs kleine aanpassingen kan doen maar niet teveel. Dit zei hij wel over het passen van Wintecs op paarden, het moest goed liggen, een kleine aanpassing kon hij doen maar niet veel (eigenlijk geld dat wel voor alle zadels maar goed).

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 20:58

_Michelle_ schreef:
Ik weet niet welke zadelmaker je wil bellen, maar van rijs heeft je zadel binnen 1 week aangepast. Als je hem langs wil laten komen duurt het denk ik wel iets van 2 weken voordat hij kan. Van rijs heeft mij eens verteld dat je op Wintecs kleine aanpassingen kan doen maar niet teveel. Dit zei hij wel over het passen van Wintecs op paarden, het moest goed liggen, een kleine aanpassing kon hij doen maar niet veel (eigenlijk geld dat wel voor alle zadels maar goed).


Kijk daar heb ik wat aan.Ik zou hem dan zo wie zo langs laten komen,zodat hij kan zien wat er veranderd moet worden.Zal morgen eens het nummer op zoeken en hem eens bellen.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:07

Als je de mogelijkheid heb kan je er ook met paard en al langs gaan, dat kan meestal eerder dan wanneer hij naar jou moet komen. Wij hebben dat ook 2x gedaan en je betaald er tenminste niks voor (ja voor het opvullen dan) en anders was het rond de 20 euro voorrijdkosten (staat geloof ik op de website ergens). Nadeel is wel dat hij dan niet kan zien hoe je paard eronder loopt maarja.

monnie
Berichten: 260
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:13

nou het duurt meestal 1 a 2 weken voordat hij opgevult is!als je hem zo weg brengen kun je altyd een zadel meej krijgen todat je eigen zadel weer klaar is,dus wat is dan het probleem!!!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 21:21

Dank jullie voor de reactie's weet je misschien ook wat de site is van van rijs.
Ik heb niet de mogelijkheid om er heen te rijden althans nog niet.Dus moet even kijken wat ik doen maar bel ze zo wie zo even op om te vragen hoe ver je kan gaan bij een wintec hihihi.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:31


loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 21:32

Dank je wel.Gaat even zoeken.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 22:49

loontje schreef:
Zo wie zo reageer je al met een vrij rare en korte opmerking (die volgens de regels niet mogen) en Denk je nou echt dat ik nog niet aan een zadel maker gedacht had soms.
Schijnbaar intresseert het je wel want je reageert wel op mijn begicht maar niet met het antwoord wat ik zocht.

Whahahaaa! Als het maar in jou straatje past blijkbaar, Ik geef gewoon het enige logische antwoord, met een zadel wat aangepast moet worden ga je naar de zadelmaker, tenzij je graag een paard met rug problemen wilt, maar veel plezier in je eigen wereldtje Doei, doei

KiMmii

Berichten: 75
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 23:16

Jaah volgens mij kan dat wel..
Volgens mij heeft wintec allemaal maten zadelbomen en die kan je dan laten verwisselen..
Zodat je zadel wel past op je paard of pony..

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 09:48

DeesDeBest schreef:
Whahahaaa! Als het maar in jou straatje past blijkbaar, Ik geef gewoon het enige logische antwoord, met een zadel wat aangepast moet worden ga je naar de zadelmaker, tenzij je graag een paard met rug problemen wilt, maar veel plezier in je eigen wereldtje Doei, doei


Zo als je al eerder kan lezen is dat wel de bedoeling ja dat er een zadelmaker naar gaat kijken.
Maar omdat ik veel mensen hoorde dat een wintec moeilijk aan te passen was/is heb ik mijn vraag hier neer gezet.Dit omdat dat gewoon onzekerheden mee bracht en er nog even over heen ging voordat ik een uitsluitend antwoord zou krijgen van de zadelmaker.Denk je nou echt dat ik me paard laat verpesten dan?Alles wat er gebeurt is in overleg met de fisio zodoende ook dat mjn zadel weg moet.
Ik heb gewoon mijn vraag netjes gesteld en uitgelegd waarom en dan heb ik niks aan een antwoord zoals jij die neerzette.Dat was immers de vraag niet.Mijn vraag was of het aangepast kon worden en niet of ik er mee naar de zadelmaker kan/moet.