hengst naast merrie zetten!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

hengst naast merrie zetten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-02 11:14

komt de staleigenaar van de week naar mij toe, en deelt even mee dat er een hengst naast dynamiek komt! Verward Er zit wel trailie tussen dus kijken kunnen ze de hele dag wel naar elkaar.

Ik moest me maar geen zorgen maken volgens de stalhouder want het schijnt een rustige hengst te zijn. (hij is zo rustig ahumm, dat het beleren ook niet schijnt te lukken en hij is nog maar 3 jaar). Naar mijn idee heeft hij nog nooit een merrie geroken?

Ik gaf aan de staleigenaar door dat dynamiek veel hengstig is, en het niet zag zitten. Ook wil ik niet van mijn vrijheid beroofd worden om buiten lekker te kunnen poetsen enz. Ik heb hellemaal niks tegen hengsten hoor!
Nu heb ik de mogelijkheid gekregen om maar naar een andere stal te gaan, maar het is eigenlijk toch van de zotte dat ik weg uit mijn stal moet voor een hengst! die eerdaags bij ons op stal komt te staan.

Ik ben radeloos.

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.



dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-02 16:35

Er staat al een hengst 2 stallen verder, op zich heb je daar niet echt last van, waar wij bang voor zijn is dat de beide hengsten gaan vechten om dynamiek (zij is namelijk de enige merrie).

Ik denk dat ik het maar even aan kijk.

Mocht het echt niet meer gaan zal laat ik dan meer de verstandigste zijn om te verhuizen. (kreun) Frusty

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lkaw, MaxEnHenkie, Miss_Mii21, The_Cat en 105 bezoekers