Wat komt er bij een shetlandhengstveulentje kijken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MaiNat

Berichten: 3471
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Wat komt er bij een shetlandhengstveulentje kijken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 16:15

Hey! Ik zit er over te denken om een shetlanderhengstveulentje te kopen. Nu zag ik op marktplaats een heel lief shetlanderhengstje staan en was ik gelijk verliefd Lovers Nu weet ik veulentjes worden groot en hij zal ook gecastreerd moeten worden e.d. Maar nu vroeg ik me af wat er nog meer bij komt kijken. Speciale entingen, veulenbrok. Een stalletje en weidegang valt te regelen en de kosten zijn ook geen probleem. Maar voor ik eraan begin zou ik graag veel informatie willen hebben en op internet ken ik niet zoveel vinden. Verward

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!



MaiNat

Berichten: 3471
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 17:19

Nou mn zus zoekt een weidemaatje bij d'r pony op korte termijn. Nou zag ik een shetlanderhengstje staan en was gelijk verliefd m,n zus wil bij naderinzien een volwassen shetlandpony > geen hengst. Maar nu ga ik zaterdag kijken en ik wil m heel graag maar of het verstandig is weet ik niet. Het lijkt me heel leuk om van veulen af aan een band op te bouwen en beginselen bij te brengen. Ik weet wel dat ik er niet op kan rijden maar dat is ook niet de bedoeling, wel over 3 jaar voor kleine kinderen of beleren voor een karretje.

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

MaiNat

Berichten: 3471
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 17:34

Ja das waar maar ik ben geen pennymeisje hoor. Maar juist om een goede beslissing te maken. Hij zal ook gecastreerd moeten worden en dergelijk. Weet iemand hoe duur het is? Ik vind het gewoon moeilijk. Ik wil gewoon het beste.

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 39 bezoekers