Wat te doen met deze manen? [+Foto's]

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Wat te doen met deze manen? [+Foto's]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 19:02

Ik zit even met een klein dilemma, en ik wil ook even jullie mening horen. Ik weet gewoon niet wat ik met de manen van mijn verzorgpony aan moet. Ze zijn nu half lang, maar ze willen niet langer worden, want dan krijgt ze dode punten. Waar ik ook mee zit, en dat is helaas niet goed te zien op de foto's, is dat de eerste helft, vanaf d'r oor tot het midden, is vrij dik, en van het midden naar d'r schoft is het ongeveer de helft dunner. Het ziet er een beetje raar uit dus, maar ik weet niet hoe korte manen zou staan, en om daar nou mee te gaan expirimenteren.. Nagelbijten / Gniffelen wat denken jullie: De dode punten eraf en het zo laten zo als het ongeveer is als op de foto's (het is nu een stukje langer), of coupe kort?


Afbeelding

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0ZgDdAmgfgnE8k2fmu9AvuDUe5XjrJqXKhCecwlxnWuYCw2*4ln*YqvJb7qQRlpem2qr4ArRe8aNYBMQg1Cee25ACOxwHQh3xiQMyTErvkF3Non0u4!mZMBMk*dTYOjrRzIVU3ManoVNdcf0YJkQqNA/Vic%20longeren%20draf%20rechterhand%20(mooi!).jpg?dc=4675465847508732837[/img]

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"



Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 20:42

kattebeest schreef:
zeker niet de schaar in zetten, dan krijg je een borstel!
vraag wel even of je mag trekken.

als je dat nog nooit gedaan hebt , kan je best iemand dat even voor laten doen!

succes!


Dank je, maar ik weet wel hoe het moet hoor Haha! Kom ik zo erg over als een penny-meisje >;) Maar je kan niet voorzichtig genoeg zijn met het te zeggen, ik heb ook ooit wel 'ns een pony in een pleeborstel omgetoverd Bloos!
De meeste zeggen kort, ik zat er zelf ook al over te denken, en rechtopstaand gaat mooi niet door Clown Ik heb al vaker geprobeerd de eerste helft uit te dunnen, maar dat lukt niet echt. Nou, ik zal verslag uitbrengen en een foto als ik het gedaan heb hoor

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 23:04

Nou, ik hoef het niet aan de eignaar te vragen hoor, het is een ingewikkeld verhaal.. Ik mag gelukkig "alles" doen wat ik wil Lachen even overleggen met m'n vriendin (mede verzorgster ), maar ik denk inderdaad kortwieken, zeker met de zomer die eraan komt Cool

De manen van de andere pony vind ik eigenlijk wel mooi, ik zou ze proberen aan een kant te krijgen inderdaad dmv strak vlechten aan een kant en dat blijven herhalen tot ze naar een kant blijven staan. Zorg dat ze niet kaarsrecht zijn, maar bij de schouder langer. Als dit alles geen succes, kan je het ook nog kortwieken, zou 'm ook wel staan denk ik!

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: appiesjappie, Dees en 32 bezoekers