ervaring imperial riding

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tassie78

Berichten: 881
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: alkmaar

ervaring imperial riding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 23:27

hoi ik heb een vraag Haha! ik heb een imperial riding hoofdstel van bruin leer heb hem in maart nieuw gekregen voor m,n verjaardag Haha! ben hem eind maart gaan gebruiken maar hij word nu al lelijk Huilen verf laagje komt er af het leer begint te rafelen ik heb hem netjes onderhouden regelmatig schoongmaakt met lederzeep en ingevet doe ik 1 x in de maand ongeveer als het nodig is hij heeft 110 euro gekost word nu dus al lelijk dat mag toch niet voorkomen of is dit nou zo,n flut merk Verward of heb ik gewoon pech Verward ben er al mee trug geweest waar die gekocht is word v,d week gebeld en krijg mischien een nieuwe opgestuurd hij zou eerst overleggen met de vertegewoordiger van Imperial riding

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 08:25

Hmmz ik heb er ook hoofdstellen van, de zwarte, niks mis mee, zijn tophoofdstellen!

Misschien heb je eentje gehad die wat minder was afgewerkt, dat kan gebeuren.

Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 08:38

Jup ik heb ook een dure imperial hoofdstel gehad! En ook die bleek van flutkwaliteit. Ook mijn zadel bleek na nakijken van een zadelmaker waardeloos! Imperial komt er dus niet meer in bij mij!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 08:41

Ik heb een bodyprotector van imperial riding en ben heel tevree

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:17

Ik heb springschoenen van Imperial Riding en die zijn geweldig! Blijven goed zitten en Rosalien krijgt ze bijna niet kapot (en dat is echt heel wat) en ze zijn betaalbaar. Ik zat laatst een zadel te bekijken die volgens het merkje (zo'n I met een kroontje) van Imperial Riding zou zijn en ik vond het echt flut. Van dat karton leer, een beetje het idee van de goedkoopste zadels bij Divoza. Dat had ik niet verwacht van IR. Hoofdstellen heb ik ook goede ervaring mee, goed leer en het blijft heel lang mooi en soepel.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:38

Ik heb een hoofdstel van imperial riding. Bevalt me goed, maar ja, ik gebruik die alleen voor de wedstrijden, dus snel raar kan ie ook niet worden... Knipoog

lailapri

Berichten: 22120
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:38

ik heb er net een nieuw tuig van gekocht, 375 euro dus mag toc hopen dat ik daar heel wat jaartjes mee kan doen??? Ik gebruik het niet heel vaak.

Ik zat laatst een zadel te bekijken die volgens het merkje (zo'n I met een kroontje) van Imperial Riding zou zijn en ik vond het echt flut. Van dat karton leer, een beetje het idee van de goedkoopste zadels bij Divoza

Ik dacht ook dat het een een imperial was, was het gewoon een kadet zadel, die zijn in dressuur 170 nieuw ik voor 230 gekocht.

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:41

Wij hebben een heel goed hoofdstel van Imerial,
ziet dr mooi uit, is nu ong. een jar oud, heb ook een maar jopphers en chaps van imperial is super, t leer begint nu wat te slijten maar ik rij dr superveel mee, dus mijn ervaringen zijn goed, ik dacht altijd dat het goed emrk was maar als ik dit lees begin ik toch wel te twijfelen!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:41

Ow zou best kunnen, maar waarom is het merkje dan wel hetzelfde?

lailapri

Berichten: 22120
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:43

Weet niet, ze leken wel heel erg op mekaar.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:49

Laura had ook een hoofdstel van Imperial.. Dat was ook niet heel erg denderende kwaliteit.. Nu heeft ze een hoofdstel van Kieffer..

Marsie

Berichten: 956
Geregistreerd: 30-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 11:30

Zelf heb ik ook een Imperial Riding hoofdstel, ben er heel tevreden over en ziet er nog goed uit. Maar het schijnt dat er ook nepperts verkocht worden....

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 11:40

ik denk dat je pech hebt... ik heb veel spullen van imperial riding en mijn stalgenootje ook (volgens mij heeft die hetzelde hoofdstel zelfs) nooit geen problemen mee gehad.
bruin kun je trouwens beter oliƫn dan vetten, blijft het veel mooier

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 11:42

Ik heb ook een imperial, echt super! Is na twee jaar intensief gebruik nog als nieuw en ik doe er echt niet veel aan qua onderhoud. Ook hoorde van een verkoopster in een ruitersportzaak dat er idd nepperts in omloop zijn, die hebben gewoon hetzelfde merkje ed.

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 14:40

Je doet er goed aan wanneer je klachten of opmerkingen hebt over de producten die je koopt (in dit geval dus IR) terug te gaan naar de winkel. Het is zo jammer dat er vooral veel gekletst wordt, terwijl de problemen misschien erg makkelijk zijn op te lossen. Bij alle producten die gemaakt worden, kan wel eens een mindere zitten. Vaak is de kwaliteit wel afhankelijk van de prijs die er voor betaalt. In dit geval kost een hoofdstel inderdaad zo rond de 110,= Uiteraard mag je verwachten dat je bij normaal tot goed onderhoud geen klachten hebt, binnen deze korte tijd. Natuurlijk heb ik je hoofdstel niet gezien, maar ik ga ervan uit dat je probleem opgelost wordt door IR wanneer de klacht gegrond is!

Ben zelf erg tevreden over Imperial Riding. Zodra je het logo zietop 1 van je producten kun je er van uit gaan dat je kwaliteit koopt. Helaas zijn er neppers in omloop, waardoor je misschien slechte verhalen hoort. Denk dan maar zo: alleen de goede dingen worden nagemaakt!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 14:42

Ik heb er ook een hoofdstel van en Jodphurs over beide ben ik zeer tevreden! Blijft erg mooi bij mij, goede kwaliteit leer, erg zacht!!
Heel fijn vind ik het! Ook een fijn merk, heb er heel veel van Lachen

Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 14:47

GeJe schreef:
Je doet er goed aan wanneer je klachten of opmerkingen hebt over de producten die je koopt (in dit geval dus IR) terug te gaan naar de winkel. Het is zo jammer dat er vooral veel gekletst wordt, terwijl de problemen misschien erg makkelijk zijn op te lossen. Bij alle producten die gemaakt worden, kan wel eens een mindere zitten. Vaak is de kwaliteit wel afhankelijk van de prijs die er voor betaalt. In dit geval kost een hoofdstel inderdaad zo rond de 110,= Uiteraard mag je verwachten dat je bij normaal tot goed onderhoud geen klachten hebt, binnen deze korte tijd. Natuurlijk heb ik je hoofdstel niet gezien, maar ik ga ervan uit dat je probleem opgelost wordt door IR wanneer de klacht gegrond is!

Ben zelf erg tevreden over Imperial Riding. Zodra je het logo zietop 1 van je producten kun je er van uit gaan dat je kwaliteit koopt. Helaas zijn er neppers in omloop, waardoor je misschien slechte verhalen hoort. Denk dan maar zo: alleen de goede dingen worden nagemaakt!



Jup ik ben met beide terug gegaan, maar na 1 jaar heb je dus geen garantie meer! Ik kan je trouwens zeggen dat ze zich dood schrokken bij Vroegop toen ik mijn zadel in wilde ruilen. ze hadden nog nooit zo een slecht zadel gezien. Ze wilden het niet eens hebben, terwijl het nieuw zo een 1800 gulden heeft gekost, niet supergoedkoop dus!

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 15:04

Jouw hoofdstel is van dit jaar maart? Lijkt me geen enkel probleem om dat om te ruilen voor een nieuwe als het inderdaad een originele IR is.
Jammer dat je zo ontevreden bent over je zadel. Helaas gebeurt het wel dat zadels bij inruil afgekraakt worden, zodat je er minder geld voor krijgt. Hier in het noorden zit ook een gerenomeerde zadelmaker die mij een beetje te snel roept dat een zadel scheef is. Gewoon omdat hij dat zo'n beetje zegt bij ieder zadel wat hem voor ogen komt. Heb je het zadel nog trouwens? Ik wil graag voor je onderzoeken hoe het kan dat je een minder prettige ervaring met IR hebt. (foto?)

Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 15:10

Kreeg het advies om hem weg te gooien. Hij was zo scheef, en na een kleine demonstratie zag ik dat ook Bloos Hij heeft hem opengehaald en de boom bleek altijd al helemaal scheef te zijn geweest. Tsja wist ik toen veel? Nu weet ik onderhand wel beter. Maar dat zadel was dus idd heel slecht voor de rug van mijn paardje. Vanaf het moment dat er een nieuw zadel op lag had ik een heel ander paard

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 15:10

Ik heb er teugels, een neusriem, sjabrakken, een vliegenmasker en misschien nog wel meer spullen van, nooit problemen mee. Tuurlijk is het geen absolute topkwaliteit, niet het neusje van de zalm, maar daar is de prijs ook niet naar, waar voor je geld is het wat mij betreft zeker.

Een zadel zou ik er nooit van kopen, maar dat zou ik van bijvoorbeeld BR of S&K ook nooit doen, terwijl die verder toch ook goed spul maken.

Tassie78

Berichten: 881
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 15:40

zo te horen komt het dus niet vaak voor dat het slecht kwalitijd is Lachen
ben blij om dat te horen Haha! dit is gewoon een foutje geweest waarschijnlijk een slecht stuk leer ofzo Bloos gelukkig maar is weer een zorg minder nou het telefoontje maar afwachten of de brievenbus Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:16

Ik heb ook een hoofdstel van Imperial Riding (dezelfde prijsklasse, kleur zwart Knipoog) en ben er erg tevreden over.
Als je hoofdstel na zo'n korte tijd en bij normaal gebruik / onderhoud zulke gebreken vertoont, dan lijkt het verdacht veel op een maandagmorgen-exemplaar.
Dat gebeurt alle fabrikanten weleens, en ik denk dat je er vanuit mag gaan dat het netjes opgelost gaat worden.

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 20:12

Heb er laatst een leren singel van gekocht, een hele mooie voorgevormde, met elastiek en rvs rolgespen. Heb er net 2 keer mee gereden, dus weet niet hoe de kwaliteit blijft bij intensief gebruik, maar in de winkel zag de singel er beter uit dan die van Kentaur, terwijl dat ook goede singels zijn.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 20:36

Elk merk heeft ooit wel eens een misser ertussen, maar om nu te zeggen dat IR flut is, vind ik ver gaan. Ik heb verschillende spullen van IR, waaronder 2 hoofdstellen en dekjes, en ik ben er erg tevreden over. OK dan!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 23:14

Ik heb een hoofdstel van Imperial Riding, echt een heel mooi ding met super en soepel leer echt waar. Geen flutleer iig
Ik heb hem nu 1,5 jaar en hij ziet er nog als nieuw uit niks mis mee.