paardensportwinkel in Zeeland

Moderators: Dyonne, SayaJones, Apple, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 09:58

Sinke ligt in een heel klein plaatsje, Serooskerke(niet de Serooskerke op Schouwen, maar een eiland lager), rond de (kerk)ring. Je kunt er wel leuk winkelen, maar je moet even weten waar het ligt. Nl. boven een schoenzaak. Haha! Het is niet echt supergroot, รก la Hyporama maar voor de leuke kleine dingen, en een vriendelijke service een zeer goede zaak.

Verder in Renesse is er nog een zaak(je), Tevens hoefsmid De Vries. Leuk winkeltje voor als je wat nodig heb, maar niet echt het soort winkel waar je gaat neuzen en zonder iets te kopen naar buiten loopt. Kan wel natuurlijk, maar het is gewoon een heel klein zaakje aan huis.

Mag ik vragen waar je precies naar toe gaat? Ik woon zelf op Schouwen Duiveland.
En hier al geweest? [BM] wie nog meer op vakantie naar Renesse? of dichtbij

- Offline -

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:32

En waar duik je dan zoal? Ook vlak bij Kerkwerve in de buurt?

- Offline -

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:50

awdewilde schreef:
Heerenkeet,

Afbeelding

Cheese!

- Offline -

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 13:05

Ik werk daar Knipoog

- Offline -

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 14:39

Ha dat is nu in verband school een beetje lastig. maar a.s zondag nog we len dan de zaterdag daarop. Verder werk ik er ook wel doordeweeks, maar kan nu ivb examens geen uitspraken overdoen. Vanaf 4 juli iig niet meer want dan ben ik eerst jarig en daarna met vakantie Haha!

- Offline -

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie