nog even zeveren over Hulsebos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-01 13:43

Ik vraag me nog even af of iemand al op lange termijn ervaring heeft met Hulsebos? Ik hoor alleen goede dingen eigenlijk, maar zijn er mensen die zo een zadel al jaaaren hebben? Die kunnen namelijk beoordelen of de kwaliteit lang standhoudt, dat is nog maar de vraag he. Ik kan niet wachten tot 8 mei, ik denk dat ik er maar eentje neem... Kwijl

Irisje
Berichten: 49
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 13:55

ZOrg wel dat je zeker weet dat met een nieuw zadel je problemen over zijn. Het zou zonde zijn als je na een paar maanden hetzelfde probleem weer krijgt.
8 mei hè, dat is op een dinsdag. Hoe laat komt hij langs. Als het 's middags is, kom ik misschien wel even kijken. Ik ben wel benieuwd en moet als mijn paardje uitgegroeid is ook een fatsoenlijk zadel.

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-01 13:59

Ja Iris, daar heb je gelijk in. Het probleem wat ik nu heb moet inderdaad verholpen worden, anders heeft het weinig zin! Maar daar heb ik goede hoop op hoor, het is toch een zadelmakerij... Hij komt dus niet 's middags, maar 's morgens om 11 uur. Volgens Katrien komt hij altijd veeeeel te laat, dus wie weet. Als je tijd hebt kun je alvast meeluisteren met zijn verhaal voor als je jezelf moet gaan orienteren.

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 16:57

Ik ken de heren (de jonge en zijn vader) al 15 jaar. Al voordat hun zelf begonnen met het produceren van hun eigen merk zadels, hoofdstellen en beenbeschermers.

Ze zaten in een keldertje onder een flat in apeldoorn en ze hebben altijd klaargestaan voor iedereen. Vorig jaar zijn ze in Apeldoorn gestopt en zijn ze alleen verder gegaan in Emst (met al 5 of 6 werknemers zelfs!). Jammer!!! Want ik kwam er altijd graag en vaak.

Ik heb geen hulsebos zadel, maar ik heb mijn zadel daar wel gekocht (toen ik mijn zadel kocht maakten ze nog geen eigen zadels). Ik heb een pony met een moeilijke rug en hulsebos heeft daar geweldig bij geholpen om een goed passend zadel gevonden.

Ook met reparaties zijn ze heel erg kundig en je kan goed op ze vertrouwen. Hun werk is echt vakmanschap en het is niet raar dat ze nu zoveel succes hebben met hun werk.

Kortom: alleen maar lof over hulsebos!!!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 17:04

carola, de oude jan heeft toen tegen mij gezegd dat ie zelf wel doorging met wat klein spul. maar het zadels maken en tuig repareren enz dat dat naar emst ging. weet niet of dat nu doorgegaan is hoor. ik zal er volgende week eens langslopen.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 18:18

*LOL* Hij was bij ons anders te vroeg hoor Cool
Bij zijn volgende afspraak in Arnhem wel te laat, *LOL* onze schuld.
Mijn instructrice heeft haar Hulsebos zadel al 3 jaar en is zeer tevreden, ze kwamen bij haar op dezelfde dag het zadel opvullen.
Dat doet hij terplekke en daarna kijkt hij direct of het goed op het paard ligt.
Duurde ook niet zolang 15-20 minuten....

Frusty Mijn zadel is al klaar maar ik wacht op ons vakantie geld.....ik kan haast niet wachten tot volgende maand!! Lachen

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 15:39

Akerna, hulsebos is toch sinds 20 nov vorig jaar helemaal weg??? Ook de oude jan toch? Of ben ik nou gek.... (ik kan wel vliegen, dat wel ja...)

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 16:38

ik weet het ook niet hoor. hoorde net van kim dat ze bij de ouwe jan nog wel kleine reparaties uitvoeren, maar verder niks meer verkopen. als ik jan een keer tegenkom, vraag ik het wel.

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 12:45

Heb alleen ervaring met de Heuvelhoeve. Errug goed!!!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 18:36

Ik heb helaas (niet met het zadel hoor) slechte ervaringen met Hulsebosch als zadelmakerij afspraken niet nakomen, dingen bestellen en als ze eindelijk binnenzijn doorverkopen aan een ander (oooh sory vergeten dat ze voor jou besteld waren???:? terwijl ze de vorige dag belden om te zeggen dat het binnen was?)
na o.a. het vergeten dingen te repareren en zelfs spullen kwijtraken ben ik helemaal overgestapt na Vrielink.Jan ken ik ook persoonlijk maar helaas had ie toen een paar meiden lopen die er echt een zooi van maakte

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 20:05

Sluit me helemaal aan bij Kim Verdrietig

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 09:46

Ja dat is wel waar, dat moet ik toegeven. De laatste tijd van het winkeltje in apeldoorn was het echt niet goed geregeld. Dat werd op het laatst gedaan door de oude, en een paar van die domme meiden.
Maar dat was alleen in de winkel. Het is wel zo dat Jan (de jonge dus) echt vakwerk levert qua zadels en daar raken ze echt niets kwijt hoor.
En deze vraag ging over de zadels, niet over de winkel toch?

Daphne
Berichten: 55
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Apeldoorn!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 21:53

voor mij hebben ze ook wel eens wat besteld, maar ik werd niet eens gebeld, toen ben ik er heen gegaan, ow soory al verkocht...`

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 12:36

carola zoals je ziet heb ik er ook tussen haakjes bijgezet niet het zadel.

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

hulsebos zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 15:58

Kunnen jullie me vertellen hoe het met de zadels blijft op de langere termijn en bevalt het jullie nog steeds zo een zadel. Haha!

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Hermans in Zutendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 16:20

Hi !
Ik heb mijn kieffer lech gekocht bij hermans in zutendaal, en dat is prima bevallen. Hermans heeft er heel veel verstand van, en m'n zadel past nog steeds perfect. Heb het ook nog niet hoeven laten opvullen.

Ik wil z'n telefoonnummer wel opzoeken als je het nodig hebt !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 16:41

Dit is wel een heel oud topic!

Suus rijdt in tussen inderdaad op een Hulsebos zadel rond. En volgens mij is ze er tevreden over want ik hoorde haar gisteren nog aan iemand uitleggen dat ze op dit zadel haar benen wel goed kon houden omdat de wrong was aangepast (Suus heeft heeeeeeeel erg lange benen).