Rubbergietvloer óf losse rubber mat in de trailer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 20:43

Mijn ervaring (en van horen zeggen) is juist dat een rubbergietvloer het beste is aangezien dat waterdicht is en je bodem dus veel langer mee zal gaan. Indien de vloer teveel gesleten is moet je idd oppassen want dat kan het vocht er alsnog tussendoor lopen en je bodem gaan rotten, dus indien je merkt dat hij slijt of dat er open plekken inzitten moet je hem opnieuw laten bewerken.

maar ik ga voor rubbergietvlier 100 % Knipoog


_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 23:10

Pascha schreef:
Mijn vorige paard schraapte, en was dus zo door het rubber heen!! Nu met die vaste mat (ongeveer 2 cm dik) gebeurd dat niet meer, en het is ook nog goedkoper en beter te vervangen!! Keuze is voor mij dus makkelijk....


Wat je ook veel ziet is een rubber gietvloer en daaroverheen rubber matten... zeker als je paard echt een schraper is is dat niet verkeerd Knipoog

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:14

carola schreef:
Wigchert: wij hebben de trailer nieuw gekocht, en toen direct naar het bedrijf gebracht waar de vloer er in is gezet. Het is flink hard, en lijkt heel iets op asfalt ja. Het zijn een soort steentjes in een grijze ondergrond.

Je hebt verschillende soorten gietvloeren.
Zoals jij het beschrijft is het gewoon een gietvloer.

Ik heb er ook eentje.... lijkt dan ook totaal niet op rubber maar juist op cement met steentjes vergoten.
Dat is dus weldegelijk rubber... gesmolten en daarna over de vloer gegoten. Het heeft dan een heel grove korrelige structuur, ideaal want hierdoor hoef je ook geen stro enzo in de trailer te leggen. Die stugge ondergrond voorkomt uitglijden
Dat grijzige is de kalk uit de bodem Haha!

Maare prima vloer en echt 100 % waterdicht OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 109 bezoekers