de wintec's wat vinden jullie er van?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 11:32

Ik vind het ondingen. Zowel qua zit als qua ligging. Ik zou noooit zo'n zadel voor dageijks gebruik kopen. Alks extra zadel kan het nog wel.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 18:44

janne8 schreef:
ik rij ook gelukkig niet elke dag.

en waarom vind je het niks qwa ligging en zit?

want ik wil een goedkoop zadel omdat ik niet zo vaak rij maar wel een goed zadel waarbij ik minder last van me rug krijg


Die zadels gaan zweven aan de achterkant bij vrijwel ieder paard. Bovendien omdat ze een stuk lichter en minder stabiel zijn schuiven ze 4 x erger dan andere zadels (zou maar goed aansingelen met zo'n zadel) en mijn nekklachten e.d werden steeds erger door dat zadel. Na een tijdje leek het ook scheef te gaan zitten en je ziet absoluut niet diep en stabiel in zo´n zadel als ruiter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 18:47

Marloez schreef:
woei, en met thorowgood zadels dan???


Ik heb alleen af en toe op de griffin gereden. De uitvoering dressuurzadel voor KWPN´ers en lag iets beter dan de wintecs, maar nog steeds qua zit en stabiliteit niet te vergelijken met een leren zadel vind ik. De maxam zadels slijten trouwens erg snel en zien er nas een jaartje al lelijk uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 18:31

ArieLover schreef:
Mijn tante heeft 2 zadels.. Allebij wintec.. 1 veelzeidig ( kunst0f ) en 1 dresuur ( leer ) en allebij n0g heel mo0i alleen veelzeidig is een beetje leeg qua vulling omdat een best zwaar mens op een paard van haar rijd, 120 kilo.. De zadels zijn als nieuw geen slijtage aan de singelstoten, dikke kniewrongen, handige verwisselbare bomen, en een lekkere diepe zit, ik vind het heerlijk zitten..!!


Een leren wintec?? Verward Nog nooit van gehoord. Volgens mij is de hele opzet ervan de kunststof zadels...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: N_B_N, Trendiction en 30 bezoekers