ANKYpad ipv wollen deken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 12:30

ik heb kort een ANky-pad gehad, maar dat ging alleen nog maar meer schuiven, die dingen zijn echt niet dik hoor, een polypad is veel dikker!

Helpt een wollen deken tegen een wegschuivend zadel???
Alle zadels met kussens schuiven bij Morrie ook zo weg (komt door zijn model), misschien moet ik eens een wollen deken proberen



Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 12:40

ik vond dat Anky ding erg tegenvallen, maar anderen zweren er weer bij!
Ik had tegelijkertijd een (nep)polypad in gebruik toen en die beviel me vele malen beter!

Morrie is ook wat scheef, al veel minder dan eerst, dus ik ga eens een wollen dekentje opsnorren, bedankt voor de tip!

Als je je zadel aan 1 kant meer laat opvullen dan kan je je paard niet meer rechtrichten lijkt me Verward

De fysio wilde Morrie niet eens "kraken" omdat hij nog zo jong is (4), het moet met training beter worden en dat wordt het ook, vooral met "kunstjes" op de grond, wat vrijheidsdressuur zeg maar, van knielen en buigen krijgen ze erg veel rugspieren!

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 13:16

zo'n dekje met moosgummie erop helpt niet tegen schuiven, ik heb zo'n dekje van Kalvakade onder mijn nieuwe koudbloedzadel en het schoof evengoed weg

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 13:42

ja die van Kalvakade ook, het is dure uitvoering van die van HH. Maar het glijdt dus vanaf de onderkant van het sjabrak en daar zit uiteraard geen neopreen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 95 bezoekers