carousselproef thema: bouwvakkers!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Herby

Berichten: 90
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Zaandam

carousselproef thema: bouwvakkers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 19:14

hee,
ik rijd op een manege waar ze 1x in de 2 jaar een carousseldag houden. En ook ik en de rest van mijn groep doet mee! en natuurlijk hoort er bij zo`n carousselproef ook een thema! we hebben al 1x eerder meegedaan en zijn toe 1e geworden *LOL* met als thema de smurfen. Dit jaar wordt ons thema bouwvakkers, jullie 1e gedachte zal wel zoiets zijn van bleh bouwvakkers (had k namelijk ook en de rest van mijn groep ook) maar uiteindelijk hebben ik en nog iemand de andere 4 over kunnen halen. we hebben er originele figuren tussen zitten. en onze groet is een soort "boks" we stappen af en doen onze boks. en het einde we hebben van die bouwvakkers vestjes aan en daaronder een huidkleurig shirtje met nep borsthaar. Dan staan we stil en dan komt het liedje van Electric Six "take me to a gaybar" en dan trekken we ons vestje uit en dan zien al die mensen dat borsthaar (zoiets) nu wou ik graag weten of jullie dit thema en 1 van de velen ideeen die ik hierboven heb geschreven leuk vinden om naar te kijken of dat je misschien nog leuke ideeen hebt voor kleding,muziek,etc.. Cool


Herby

Berichten: 90
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 21:03

gehe oke dank jullie voor de reacties en ja onze cappen worden geel Haha!

Herby

Berichten: 90
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 17:43

geel spuiten Haha! maar het blijkt dat het nu iets word met gele badmutsen want niet iedereen wil ze cap geel spuiten :S

Herby

Berichten: 90
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 10:44

ja dat liedje zit er ook in. Aleen niet de originele versie maar een nog leukere Lachen


Herby

Berichten: 90
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 10:49

toch maar badmutsen, ik had eigenlijk me cap wel geel willen spuiten maar niet iedereen wat ik best wel kan begrijpen hoor. we hebben gele badmutsen

Herby

Berichten: 90
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 11:05

helaas zijn we verplicht met cap te rijden

Herby

Berichten: 90
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 11:14

nee Tong uitsteken hij komt over onze cap zodat het nog een beetje op een helm lijkt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 28 bezoekers