Chaps versus leren laarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 08:58

Ik heb dus die rijlaarzen van Aigle en ik heb ook chaps met leren phodphurs (ofzoiets) maar die dingen zijn te klein dus ik heb nu niks om onder mijn chaps te doen.
Ik heb zwarte chaps van Two 'N Moon en van die phoddinges ook zwarte en daar weet ik het merk ook niet van, lekker duidelijk he? Scheve mond\ Schijnheilig

_________________
<center><font color="brown>Me Luv Arabiertjûs</font></center>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: *-Spirit-* op 2001-04-18 08:59 ]</font>



Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 20:43

Citaat:
Op 2001-04-18 14:42, schreef Mytens 1:
Ik heb dus deze chaps, tredsteps en die zitten heerlijk en gaan heel lang Cool mee.

Tredstep elastische minichaps (bst.nr.: 40814)
Deze exclusieve en modieuze minichaps van Tredstep zijn voorzien van elastiek en sluiten daardoor perfect aan. Sluiting d.m.v. een rits. Optimaal draagcomfort.
NLG 209.95 - Euro 95.11

(beetje onduidelijk)

[img]
../upload/236/tredstep.jpg[/img]



Hee mijnes lijken daar ook wel heel veel op (die chaps). Maar ik geloof nooit dat ze zo duur waren (die van mij dan), dat zou mijn vader toch niet doen Knipoog

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 20:46

Citaat:
Op 2001-04-18 09:04, schreef Sjimmy:
ik rij dus normaal met chaps en jodhpuhrlaarsjes (merk?!?) Ik heb nu 2 paar chaps, zitten allebei prima. Een paar met klitteband en een paar met rits en elastiek.
Op wedstrijden rijd ik met aigles maar dat gaat echt )(^&&^^ Ik ben aan het sparen voor leren want ik kan echt niet rijden met rubberen. Volgens mij rijdt ik mijn proefjes daar zelfs minder netjes door.....
Ik laat jullie het horen als ik leren heb.
Maar als ik moet kiezen tussen rubber en chaps zou ik tot nog toe voor (goede!) chaps gaan.

Groetjes Petra



Ja, bij wedstrijden staat er bij mijn blaadje ook meestal, nouja vroeger dan nu is dat steeds minder, dat mijn benen niet goed stil liggen ofzoiets, maar ik heb ook Aigle.. Ligt t daaraan? Dat ik nu misschien meer gewend ben aan zulke laarzen omdat ik er al 4 jaar mee rij? Of is dit onzin? Verward ? Ik heb dan wel nog nooit leren laarzen gehad ofzo, maar altijd deze, en ik vind ze eigelijk wel lekker zitten

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brusi06, GrapeshotBot, Nef1985, Rex_Rolfo en 149 bezoekers