houtsnippers in de buitenbak: iemand ervaring ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:07

wij hebben nu sinds 2 (?) maanden houtkrullen in de buitenbak, schillen zelfs meer... wij vinden het wel fijn, maar het licht er dus ook nog niet zo lang. Met gladheid hebben wij (nog?) niet te maken gehad.

Gisteren had een instructrice die bij ons op stal les komt geven het erover dat zij op stal grevel vermengt hebben met zand. Echt dat spul van de tennisbaan dus. Het water zakt er heel snel doorheen en er blijven nooit plassen staan en dat schijnt dus niet duur te zijn. Het leek mij dat je dan onwijs hard valt, mocht het fout gaan, maar volgens haar is dat niet zo... misschien ook een optie.



KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:41

Coby"]
[quote="PriscaZ schreef:

Gisteren had een instructrice die bij ons op stal les komt geven het erover dat zij op stal grevel vermengt hebben met zand. Echt dat spul van de tennisbaan dus. Het water zakt er heel snel doorheen en er blijven nooit plassen staan en dat schijnt dus niet duur te zijn. Het leek mij dat je dan onwijs hard valt, mocht het fout gaan, maar volgens haar is dat niet zo... misschien ook een optie.


Gravel zorgt er toch ook voor dat de hoeven van de paarden veel harder slijten, zou dus alleen geschikt zijn voor beslagen paarden?
[/quote]

Ik heb geen idee, ik zal het vragen als ze er weer is...


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 40 bezoekers