houtsnippers in de buitenbak: iemand ervaring ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 08:38

Ik ben nu bezig met kokoshaar. Deze week hoop ik het nog op te halen. Bakken worden er super van, nooit nat, nooit glad en het verteert amper. Ben reuze benieuwd, hoop dat dit voor ons de oplossing is.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 18:14

Ik betaal voor het kokoshaar 63 eurocent per kg excl. BTW. In een 20 x 40 bak zou het ideaal zijn om er 2000 kg in te gooien. Maar daar kies ik dus niet voor. Ik gooi er later wel wat bij als het nog niet goed genoeg is, moet alles zelf betalen en dat kost me dus nu al een maandloon. Vind het wel geschikt. Heb van meerdere mensen goede dingen gehoord over kokoshaar, dus ik hoop zo dat ik straks eindelijk een goede bak heb liggen... Oh ja, er komen dan nog vrachtkosten bovenop.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Birgit01, Delaja, Geertema, Googlebot, Morehorse, Slmt9, Utixo, xSCWx en 111 bezoekers