Vertrouwen+ rust krijgen bij Draver!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sabrinalover

Berichten: 182
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: friesland

Vertrouwen+ rust krijgen bij Draver!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 15:28

hoihoi,
ik heb een draver van 9 jaar die al een aantal jaren op de drafbaan mee heeft gelopen...
we kunnen niet rustig een ritje rijden of in het weiland rijden...
toen ik hem eerst had hadden we een ongeluk gehad waardoor ik mijn arm uit de kom had en bewusteloos was en Le Bon(mn draver) een paar k. verder was terug gevonden... Ach gut
hij is nooit relaxed en ik moet altijd de teugels strak houden anders raced hij weg hij is ook overal bang voor, telkens snuiven enzo.

ik heb nu een vraagje!!!!!

heeft iemand tips voor mij om meer vertrouwen te krijgen, zodat ik op het laatst zelfs lekker zonder zadel en een halstertje buitenritten kan maken????? Alles is welkom!!! *LOL* hij wordt vanaf volgende week ergens anders gestald, waar ook een binnenbak is, dus dat is ook handig! *LOL*

Le Bon Kievitshof........mijn superpaard
~~*~~de enige man waarbij rughaar sexy is~~*~~



sabrinalover

Berichten: 182
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 19:11

hoihoi, nu gaat het al iets beter. rij vaak gewoon met losse teugels, en hij draaft rustig door. alleen soms krijgt hij opeens weer een 'aanval' en gaat hij weer even racen, misschien is het trouwens wel een idee om met zo'n hackemore ofzo te rijden, maar ik zie eerst wel hoe het verder gaat. het dresuren gaat nu wel super, en het springen gaat ook steeds beter, maarhij is echt eigenwijs als hij geen zin heeft om te springen, dan doet hij dat ook echt niet, loopt hij recht door de hindernis heen.... maar als hij wel zin heeft dan wordt hij ook echt vrolijk, dan neemt hij de sprong wel 3x zo hoog als de hindernis is, en doet hij ook steeds dom met z'n hoofd en oortjes naar voren(heeft hij altijd wel)

Le Bon Kievitshof........mijn superpaard
~~*~~de enige man waarbij rughaar sexy is~~*~~

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charlotte446, Foreverkliek, LouLouB en 122 bezoekers