Vertrouwen+ rust krijgen bij Draver!

Moderators: SayaJones, Apple, Neonlight, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 11:51

sabrinalover schreef:
hoihoi,
we kunnen niet rustig een ritje rijden of in het weiland rijden...

hij is nooit relaxed en ik moet altijd de teugels strak houden anders raced hij weg hij is ook overal bang voor, telkens snuiven enzo.

BLIJF VAN DE TEUGELS AF!!!
Dit zet ik niet zonder reden in hoofdletters. We zijn eens met een groep op trektocht geweest met iemand met een draver erbij. Gelukkig kon ze goed kaartlezen want ze reed constant 100mtr voor ons uit. Ze was zelf ook niet blij met deze situatie, maar wist niet goed wat ermee te doen.
Ik heb toen voorgesteld om een ander bit te proberen. Ik heb er toen een messchep pelhambit in gehangen en vervolgens haar gezegd dat er een staneymes in z'n mond hing. Ze durfde de teugels niet meer aan te raken, de draver slaakte een diepe zucht en heeft de hele rest van de tijd vrolijk achteraan gesjokt.

kennis is ééndimensionaal, kunde is tweedimensionaal, inzicht is driedimensionaal, ervaring is vierdimensionaal.....
Leuke dingen doen met je paard? www.nvvr.info

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie