heb jij ook zo'n hekel omeen hele week te dressure

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

heb jij ook zo'n hekel omeen hele week te dressure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 18:10

Heb jij ook zo'n hekel aan dressuren.. de hele week.. Nou mij wel..!
vorig weekeinde had ik een wedstrijd dres.. het weekeinde daarop had ik er weer 1 dus aan de slag.. de hele.. week.. en nu gister toen ik een buitenritje wou.. kon weer niet.. omdat het regende.. dus ik met me suffe kop.. rondjes rijden.. en begon er een ontzettende hekel aan te krijgen.. nou dan maar springen.. (dan springt sheronit heel erg lekker) maareh.. ik weet 1 ding al zeker.. ik ga nooit een hele week meer dressuren..

Hebben jullie dat ook )

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 18:12

Nee Haha!
Ik ben gek op dressuur rijden!
Springen is aan mij niet besteed, en buitenrijden kan bij ons in de omgeving niet echt geslaagd.
Maar ik vind het juist heerlijk! Rijd ook meerdere paarden, en allemaal dressuur.
Het is maar net waar je interesse ligt, denk ik Lachen !
Trouwens, ook in je dressuurtraining kun je genoeg afwisseling inbrengen hoor!

Maar ik geef toe, als ik nou naast een mooi groot bos woonde met ruiterpaden, zou ik ook regelmatig het bos ingaan Haha! (waarschijnlijk dan ook om dressuurmatig te trainen, maar okee). Helaas: geen bos te bekennen!

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 18:19

hhaa.. tja.. dat ben ik met je eens.. maar ik ben nou eenmaal geen dressuur type.. ik hou meer van springen en buitenritjes.. tja ieder mens en paard houdt van andere dingen (mijn sheronitje.. is ook niet echt dressuur paardje)

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 18:20

Hele week dressuren is sowieso ook niet leuk voor je paard. Die houdt vast van afwisseling; af en toe buiten rijden, dagje longeren, vrije dag (wandelen/los)... Vaak gaat je wedstrijd juist beter als je niet teveel oefent en ook andere leuke dingen doet! Trouwens buitenrijden kan toch ook in de regen? Nog nooit van gesmolten paard gehoord...

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 18:23

haha neej.. nog nooit neej.. de laatste dag.. had ik er ook genoeg van.. en heb der op stal gelaten

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 18:44

Tja, dressuur is inderdaad saai. Maar het is wel noodzakelijk.
Al zal ik nooit een hele week alleen dressuur rijden. Af en toe een sprongetje (ook al vind ik dat doodeng, paard vind het geweldig) en vaak een buitenritje, maar ook wel longeren of vrijheidsdressuur doe ik vaak. Dan blijft het voor mijn paard ook leuk, en gaat de dressuur beter omdat ze het leuker vind.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 19:37

Jij vind een hele week dressuren niet leuk, dus je pony denk ik ook niet! Ik vind het alleen maar goed om ook te springen of buiten te rijden of longeren! Je houd zelf van afwisseling, dus waarom je paard niet???

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 19:39

Toen ik net begon met rijden snapte ik ook niet wat mensen aan dressuur vonden en wou ik alleen maar springen.

Toen ik wat serieuzer ging rijden wist ik niet meer van ophouden en nou nog altijd...

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 19:41

Neeh, ik rijd western Haha!.
Maar elke dag hetzelfde ronje rijden, nee dat is aan mij niet besteed.

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 19:42

Ik kan best de hele week dressuren Haha! Af en toe een buitenrit wil ik dan wel! Maar Hof kan het niet, hij is niet echt een dressuurpony, en hij heeft veel afwisseling nodig. Daarom spring ik ook wel, maak buitenritten (daar is meneer gek op!) en longeer hem ong. 1x in de week. Daardoor blijft Hof de dressuur leuker vinden, en loopt ie ook weer lekkerder! Lachen

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 19:47

ik doe altijd 1 keer longeren en 1 keer losgooien. soms een dag wandelen en als het weer lekker is ga ik eerst dressuren en daarna lekker in het park uitstappen. springen is geen pretje met willem dus daar begin ikn iet aan.
ik vind dressuur leuk en mijn paard heeft het maar leuk te vinden Schijnheilig beetje bruut gezegd Haha!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 19:47

Ik kan ook gerust de hele dag dressuren... Mirk vind het op een gegeven moment saai worden en moet igg een dag in de week even naar buiten om uit te waaien... Hij loopt nu al dagen top, en daar haal ik echt mijn voldoening uit

Valery
Berichten: 221
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Foxhol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 19:55

ik ben gek op dressuren...af en toe een sprongetje (1x int half jaar ongv.) springen is niet voor mij weggelegd...Jorden vind dressuur ook het leuk...Sugababe vind dressuur leuk, maar springen kan ze echt heel erg goed...(1x gedaan) maar toch
doeh mij maar dressuur!!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 19:58

Heb het nog nooit gehad Haha! Elke dag is weer een uitdaging en probeer ik er weer van te leren! Soms maken we een sprongetje, een buitenritje of gaan we longeren! Ik vind dat de basis erin moet zitten voordat je aan het springen gaat.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 20:07

Nee, ik verveel me nooit. Heb altijd genoeg om aan te werken en het uur vliegt om
Met Tos had ik dat een stuk minder, maarja, ik ben een dressuurmiep en heb nu ook een dressuur-miep-paard Tong uitsteken

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 20:08

Ik vind dressuren heerlijk.
Maar als ik jou was zou ik het wel afwisselen, helemaal in een week tussen 2 concoursen in.
Je paard gaat er namelijk niet beter van lopen als je alleen maar voor je wedstrijd traint.
Wissel het eens af met een sprongetje, longeren of een buitenrit, dan blijft hij plezier in zijn werk houden.