ook zo'n hekel aan fleecebandages

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

ook zo'n hekel aan fleecebandages

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 21:09

hey

het lijkt wel het vragenuurtje van elady, maar goed. Ik heb nu de tijd, dus vandaar Haha!

Ik heb 2 setjes met fleecebandages. Eentje van kalvakade en eentje van br. De rest van de setjes met katoenen bandages (waar dan ook zeer sterk mijn keuze naar gaat als ik moet kiezen) *LOL*

Met mijn fleecebandages heb ik echt vaak ruzie Boos! . Ik krijg er altijd worstenpootjes mee, ze zakken af, zijn (voor mijn gevoel) erg warm met de sokken erbij van Lady. Kortom: hekel aan die dingen
Ik heb al zitten denken voor het probleem van het afzakken om van die bandage-bandjes te kopen. Ik kan ze alleen niet vinden (tips??)
Verder nog tips? Met de worstenpootjes misschien verder omhoog om naar beneden bandageren? Ik heb er al een meter afgeknipt Bloos . Ik werd er echt gek van!

1 oplossing die ik me kan bedenken en die zeker al werken: Niet die setjes gebruiken Tong uitsteken Haha! Lachen

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 21:43

pff ja die van kavalkade heb ik ook, die zakken vanonder aan de kogel af, en bij het bandageren durft ik niet goed aante spannen want die gaan precies scheuren, als ik te hard trek!, en ze slieren als gek!

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 21:45

idd, dat heb ik dus ook.
ik heb appelgroen, en ze zijn ook dik.

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 21:48

Ik heb er geen last van, maar ik rij er dan ook niet mee. Ik gebruik ze alleen als ze op de trailer moet.

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 22:05

Ik denk dat je dan niet goed bandageerd Lachen waar begin je? en hoe vaak ga je van boven naar benenden?

c_alsemgeest

Berichten: 20629
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 00:13

heb zelf geen problemen met fleece bandagen... vind het bandageren ermee wel lekker gaan Tong uitsteken alleen moet je met die dingen altijd erg goed uitkijken met het wassen, anders krijg je van die pluizebolletjes Rolleyes

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 00:45

Ik heb ook bandages van Kavalkade (fleece), maar nergens last van (ook niet van worstpootjes Haha!) en dat terwijl ik ook nog eens onderlappen gebruik!

De enige bandages die ik ken die afzakken, zijn van neopreen. Wat een ondingen!

c_alsemgeest

Berichten: 20629
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 00:52

Citaat:
De enige bandages die ik ken die afzakken, zijn van neopreen. Wat een ondingen!


kijk hier ben ik het wel 100% mee eens Tong uitsteken met die bandages kan ik ook niet opschieten Haha!

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 17:59

nou ik begin van boven sla rond hrt uitstekende flapje erover nog is erover dan naar beneden toe
dan de kogel goed inpakken en weer naar boven...

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:11

Ik vind fleecebandages juist geweldig!

Idd zorgen dat het je het uistekende driehoekjes goed omvouwt.
De bandages echt van de knie t/m kogel inbandageren...
Verder tips voor afzakken? Nou heb eigenlijk geen idee, heb zelf eigenlijk ook nooit last van afzakkende bandages.

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:16

ik heb 1 paar fleece bandages, en ik vind ze juist wel lekker Lachen

Je moet proberen om de bandage goed te verdelen over het been. dan krijg je niet van die worstenpootjes Knipoog

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:31

Ik heb nog diverse bandages liggen, fleece, gewone, enz. Zijn allemaal te koop, want ik vind het ondingen. het staat wel mooi, maar geef mij maar peesbeschermers.

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:33

ik zweer bij de fleecebandages, krijg ze juist mooier om het been dan de katoenen bandages

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 19:56

alja schreef:
ik zweer bij de fleecebandages, krijg ze juist mooier om het been dan de katoenen bandages



so, eeecht niet! Die Fleece Lubberen. Ik gebruik altijd mijn katoenen met elastiek erin!! Die Fleece zijn een paar keer afgezakt terwijl ik ze wel normaal strak deed

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:25

Ik denk dat het meer je bandageerkwaliteiten zijn die je in twijfel moet trekken! Als je het goed doet, krijg je zowieso al geen worstenpootjes, hoe lang ze ook zijn! Ik hoop dat je met elastische (die bedoel je toch?) voorzichtig overweg gaat en ze niet te strak aantrekt, zodat ze "niet afglijden", maar ook niet afbinden! Scheve mond

Ik vind fleece juist hele fijne bandages!!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:27

Afbeelding

Dit bevestigd al wat ik dacht.... misschien kan je bij iemand een lesje bandageren nemen?

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:44

Ik heb Fleece bandages van Br.
Die zakken ook af, en het klittenband is ook veelste groot, hangt een hele flap klit los, en dan tikken ze er even tegen aan , en los Scheve mond
Die van mij heeft maar iele pootjes Haha!

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:55

ik ga me bandageren wat gaan bijschaven op zo plastic been van in de ruitershop Knipoog ikdenk dat ik ze iets harder moet aanspannen, of me bandages nu scheuren of niet Scheve mond .

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 21:59

parouscha schreef:
Ik heb Fleece bandages van Br.
Die zakken ook af, en het klittenband is ook veelste groot, hangt een hele flap klit los, en dan tikken ze er even tegen aan , en los Scheve mond
Die van mij heeft maar iele pootjes Haha!


Met een onderlapje eronder is dit probleem verholpen! Slim

joycje

Berichten: 907
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 22:01

Ik vind die fleece dingen ook echt verschrikkelijk... Heb liever die andere.. Lachen Bij mij zakken ze niet af maar ja het scheelt dat ik kan bandageren. Knipoog Let op dat je de bandages goed aantrekt. En dan wel op het bot van het been en niet net voorbij de pees want dan trek je die scheef... Verder is bijles misschien handig.

Ik heb het ooit geleerd op een handelsstal waar ik werkte. Moest alle 50 de paarden in de bandages zetten om er handigheid in te krijgen. Geloof me dan heb je het door. Lachen

groetjes joyce

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 08:59

chantal_cs"]
[quote="parouscha schreef:
Ik heb Fleece bandages van Br.
Die zakken ook af, en het klittenband is ook veelste groot, hangt een hele flap klit los, en dan tikken ze er even tegen aan , en los Scheve mond
Die van mij heeft maar iele pootjes Haha!


Met een onderlapje eronder is dit probleem verholpen! Slim
[/quote]

Ja misschien wel.
Maar dan krijgen ze altijd van die ''Ólifanten poten '' Haha!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:00

Gewoon een hekel aan bandages.
Dus ik doe niet aan bandages Lachen