een hengst tussen de merries???

Moderators: SayaJones, Apple, C_arola, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 23:20

Een hengst kun je wel nemen, maar dan zou ik hem alleen binnen houden (wat natuurlijk voor dat paard ook niet leuk is) of je laat hem los tussen een stel merries die hij naar lieve lust mag dekken. Een volwassen denkhengst gaat door sloten over hekken en door draad, zelfs als er stroom op staat. Bedenk wel dat het houden van een hengst vreselijk gevaarlijke situaties kan opleveren, en het zal altijd een gevecht zijn wie de baas is. Waarom wil je hem hengst laten? Wil je er mee gaan fokken? Je kunt hem natuurlijk ook ruinen, dan is er absoluut geen probleem. Of je neemt inderdaad een merrie. Dan kun je nog en keer in de zoveel tijd met hengstigheid zitten (ligt aan de merrie) maar een stuk rustiger en minder gevaarlijk.

Bedenk goed wat je doet voordat je een hengst neemt. Er is heel veel kennis en doorzettingsvermogen voor nodig om een hengst aan te kunnen en vooral aan te blijven kunnen, helemaal als hij gedekt heeft. Hij zal je altijd uit gaan testen. Ben je bereid om dat gevecht elke dag aan te gaan? Heb je die kennis in huis? Dan zou ik zeggen ga je gang.

Je suis Charlie.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 23:19

*volcano* schreef:
nou ja ik zie nog wel even of ik nog een oplossing kan vinden anders gaat ie aan mijn neus voorbij Huilen

Waarom laat je hem dan niet ruinen? Als het verder wel klikt?

Je suis Charlie.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie