Ze bezoeken of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Farjen

Berichten: 7985
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Ze bezoeken of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 22:45

Zoals sommige weten is Camble verkocht.
Terug naar de handelaar waar ik ze van kocht (lang verhaal en ik ben zeker dat hij een goeie handelaar is, wil daar ook niet over discusseren)
Daar mag ze nu zo'n 2 maand nog op de weide en daarna zoeken ze een nieuw baasje.

Nu wil ik ze echt nog eens gaan bezoeken.
Mijn ouders zeggen: nee dat is echt een dom idee, dan krijg je weer spijt en..
Het is nu zo'n 2 weken geleden, ik kijk soms nog wel eens naar haar lege stal maar soms denk ik er gewoon niet aan. Ik mis haar maar denk niet continu aan haar. Daarom denk ik dat ik het wel ga aankunnen om haar te gaan bezoeken. Stel als ik haar ga bezoeken, zal ik inderdaad wel eens huilen, ik zie ze nog altijd heel graag maar heb ook beseft dat het niet meer ging tussen ons. Dat maakte mijn beslissing om haar te verkopen gemakkelijker.

Wat zouden jullie doen? Haar bezoeken of lekker thuisblijven?

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 22:47

ik zou nog even wachten en haar dan bezoeken.Ze blijft nog zeker 2 maanden daar,dus ik zou nog een maandje thuisblijven,zodat er wat meer tijd over gaat en dan een keertje langsgaan Lachen

Farjen

Berichten: 7985
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 22:49

Ik denk dat ik dan helemaal gek word.
Ik wil gewoon graag weten hoe het met haar is...

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 22:53

denk dat je dan best een keer telefoneert.Als je een keer langsgaat zal je wss nog een tweede en een derde keer willen en ga je je weer aan haar hechten,en zal de klap nog groter zijn als ze dan doorverkocht wordt.
Als ze dan verkocht is kan je een keer bij de nieuwe eigenaar langsgaan,zodat je zeker bent dat ze het goed krijgt

Farjen

Berichten: 7985
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 22:57

Daar kan ik toch niet veel aan doen als ze later een minder goeie eigenaar krijgt. Kan ze moeilijk gaan stelen..
En ze terug kopen is helemaal niet de bedoeling. Ik heb niet voor niets besloten dat ik ze verkocht.

Ben er zeker van dat ik maar één keer ga willen. Mijn vader zou ook geen tweede keer willen gaan..

Kiim

Berichten: 3733
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 23:50

Ik zou gewoon gaan kijken als je denkt dat je er klaar voor bent. Het maakt toch helemaal niet uit dat je verdriet hebt als je je paardje hebt weg gedaan (zou ik ook hebben). Je weet dat je voor het beste gekozen hebt, je zegt zelf al dat het daardoor makkelijkker is dus ik zou gewoon gaan kijken.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 10:11

sorry dat ik t zeg maar ik erger me echt aan je nederlands

Ik zou haar zeker nog een keer bezoeken, maar als je zeker weet dat ze er 2 maanden blijft staan kan je best nog even wachten.. Het is nu nog zo vroeg allemaal.

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 10:19

Je hebt besloten haar terug te doen,en dat niet voor niets!
Ik zelf zou het zo laten als het nu is,ik denk dat je je zelf verdriet doet om haar nog eens te bezoeken,wie weet ga je wel twijfelen!
Hou haar in je gedachte zoals ze was,en ga het je zelf niet moeilijker maken dan het nu is!
Je zou altijd eens kunnen bellen hoe het met haar gaat,maar opzoeken neeeee dat zou ik niet meer doen!
Lundi

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 10:22

Aramat schreef:
sorry dat ik t zeg maar ik erger me echt aan je nederlands


Ze komt uit Belgie...

Ik zou het erg moeilijk vinden om te gaan kijken, mar doe waar jij aan toe bent!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 10:36

Merens"]
[quote="Aramat schreef:
sorry dat ik t zeg maar ik erger me echt aan je nederlands


Ze komt uit Belgie...
[/quote]
Ja dat zag ik. Maar daar leren ze toch ook nederlands? Ok sorry beetje offtopic allemaal..

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:40

Aramat"]
[quote="Merens"][quote="Aramat schreef:
sorry dat ik t zeg maar ik erger me echt aan je nederlands


Ze komt uit Belgie...
[/quote]
Ja dat zag ik. Maar daar leren ze toch ook nederlands? Ok sorry beetje offtopic allemaal..
[/quote]
zeurkees Haha!
Ik zou gewoon lekker gaan kijken en van tevoren met jezelf afspreken dat je haar niet ineens terug wil! Alleen kijken dus, zal vast niet gaan zonder traan, maar ik zou het wel doen!

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:45

als jij denkt dat je er klaar voor bent. en je mag langskomen, dan zou ik gewoon gaan hoor Haha!

Crista

Berichten: 3020
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:06

dit niet niet boos bedoeld ofzow maar ik heb het idee dat we je toch niet meer van gedachte zouden kunnen laten veranderen....je geeft zelf aan dat je absoluut wil gaan......ik zou er zelf nog even mee wachten maar als je denkt dat je het aan kan moet je het gewoon doen!

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 13:00

Vraag jezelf goed af of je het aankan om haar weer te zien.
Want als ik jou zo hoor ben je er best verdrietig om, en dan kan het heel moeilijk zijn om haar weer terug te zien.
Ik denk dat je beter even de tijd kan nemen om de teleurstelling te verwerken, ze staat daar immers nog 2 maanden.

Farjen

Berichten: 7985
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 14:35

Ik ben dus niet gegaan.

Offtopic: Ik kan geen nederlands omdat ik maar een belg ben Scheve mond waar slaat dat nu op?

ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 15:12

Ik heb wel mijn shetlander bezocht meteen is doorverkocht ken haar nu niet meer vinden...waarom zou je er spijt van krijgen ik voelde me er juist beter op om mijn shet te zien....

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 11:49

Dookie schreef:
Offtopic: Ik kan geen nederlands omdat ik maar een belg ben Scheve mond waar slaat dat nu op?


Ik bedoel niet dat je 'maar' een belg bent, maar geef alleen maar aan dat ik het begrijpelijk vind dat Belgen anders nederlands schrijven/spreken dan wat we in Nederland gewent zijn. Ik vind je Nederlands trouwens helemaal niet zo slecht! Ik probeerde je alleen maar te helpen... Verward

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 12:19

hmmm merens...'vind' is met dt Knipoog

Farjen

Berichten: 7985
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 21:10

Merens"]
[quote="Dookie schreef:
Offtopic: Ik kan geen nederlands omdat ik maar een belg ben Scheve mond waar slaat dat nu op?


Ik bedoel niet dat je 'maar' een belg bent, maar geef alleen maar aan dat ik het begrijpelijk vind dat Belgen anders nederlands schrijven/spreken dan wat we in Nederland gewent zijn. Ik vind je Nederlands trouwens helemaal niet zo slecht! Ik probeerde je alleen maar te helpen... Verward
[/quote]

Ow bedankt dan dat je me wilde helpen..
Ik doe mijn best om zo netjes mogelijk te schrijven.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 08:34

"ik vind" is met een D eerste persoon enkelvoud= stam In Nederland gewenT zijn moet met een D is namelijk een voltooiddeelwoord, of word ik nou gek van die hollanders die alles verkeerd verbeteren? AFZ. fryslan maar dan met een ^

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 09:04

is idd met een D je kan het makkelijk voor jezelf controleren met een ww zonder d aan het eind bv lopen; de zinsopbouw wordt dan ik loop dus dan zonder t, met vind dus ook zonder t,
maar eevn terug naar de oorspronkelijke vraag;

als je denkt dat je het aankunt en er geen slapeloze nachten o.i.d. van krijgt moet je het gewoon doen, ergens maak ik uit je zinnen op dat je het eigenlijk al besloten hebt om te doen, dus ga er dan voor!

ik kan het niet al denk ik vaak aan mijn paardjes terug, maar ben als de dood dat ik ze in minder goede omstandigheden aan zal treffen en dat ik dan alles op alles zet om ze terug te krijgen, dat gaat niet, dus ik ga er maar van uit dat t goed gaat!

succes

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 10:21

ik zou zelf het niet aankunnen om te gaan kijeknik denk dat je dan weer spijt krijgt omdat ze weg is enzo maar het is natuurlijk je eien keuze!

Succes!