Kentekenpapieren trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Kentekenpapieren trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 10:52

Wie kan mij helpen??

Ik moet zsm weten wat er op de kentekenpapieren van een trailer staat.

Dan gaat het mijn voornamelijk om de benaming, dus wordt hij vermeld als: Paardentrailer / trailer of als bijv. gesloten aanhanger??

Wie weet dit?

Alvast Bedankt Tineke

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:04

Kentekenpapier van mijn trailer:

Voertuigsoort:
2-assige middenasaanhangwagen

Handelsbenaming (type):
C2

Inrichting:
Veewagen

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 11:08

Dank je, dat moest ik net even weten OK dan!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:10

Graag gedaan!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:24

Heb je al een trailer op het oog? Lachen

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 12:27

Jazeker... heb hem zelfs al besteld Haha!
Het wordt de Atec Technoline de Luxe 1,5 paards
Afbeelding

Levertijd is ongeveer 1 a 2 weken omdat ik nog wat extra opties wil, dus halverwege mei heb ik hem zeker Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door _10_ op 28-04-04 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:30

Ik zie de foto niet, maar hij zal vast wel super zijn als ie helemaal nieuw is Haha! Doe maar duur en luxe he Knipoog Waarom heb je gekozen voor een nieuwe en niet voor een 2de hands als ik vragen mag?

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 12:32

Ik vind het toch een risico om een 2de hands te kopen.
Ik heb zelf niet veel verstand van trailers en als hij nieuw is weet ik 100 % zeker dat hij helemaal goed is en dat mijn paardje niet door de bodem heen kan zakken Lachen

+ Bij een nieuwe trailer kan je hem helemaal laten maken zoals jij wilt Tong uitsteken

Ps: de foto staat ook op mijn website (voor de link zie onderschrift) onder het kopje, nieuwtjes

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:48

Hee, da's echt toevallig, want ik heb ook een Atec, een Starline 2-paards volgens mij... Het zijn echt fijne trailers. Ik had als extra's een zwaar neuswiel, een slot, automatisch oprolzeiltje, extra stangen en een opstapje aan de achterkant.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!!!

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 19:12

Wauw, sjiek de friemel Cinzano! Zelf heb ik ook een Atec sinds bijna 3 jaar (ook nieuw gekocht) en ben er nog steeds superblij mee. Zit er bij jou ook een vloeistofdichte vloer in? Dan blijft je bodem super van kwaliteit en hoef je niet bang te zijn voor rotten etc. Ik heb er trouwens nog van die stalen platen aan de binnenkant tegenaan laten zetten ivm schrapen en klauwen - anders gaat het toch gauw beschadigen. Als je paard schraapt, kan je trouwens het beste een rubbermat eroverheen leggen om te voorkomen dat hij de rubber afdeklaag uitlepelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 19:19

De Atec Technoline de Luxe 1,5 paard is een fijn ding! Vriendin van mij heeft hem ook en hij bevalt hun goed!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 21:59

Kyona schreef:
Zit er bij jou ook een vloeistofdichte vloer in? Dan blijft je bodem super van kwaliteit en hoef je niet bang te zijn voor rotten etc. Ik heb er trouwens nog van die stalen platen aan de binnenkant tegenaan laten zetten ivm schrapen en klauwen - anders gaat het toch gauw beschadigen. Als je paard schraapt, kan je trouwens het beste een rubbermat eroverheen leggen om te voorkomen dat hij de rubber afdeklaag uitlepelt.


Ja er komt zo'n rubberen gietvloer in. Dat was wel tegen meerprijs, maar dat gaat idd veel langer mee en het kan niet rotten door die waterdichtheid, ideaal en makkelijk schoon te houden.

Die stalen platen heb ik niet, mijn paard staat altijd super rustig op de trailer en staat nooit te schrapen en te stampen.

Fijn te horen dat het een goede keus was (was ik ook niet echt bang voor Knipoog )

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 08:41

Stalen trapplaten heb ik ook niet. Het kostte een hoop extra en mijn paard staat net als die van Cinzano, netjes stil op de trailer. De mijne heeft ook zo'n vloer, een gietvloer. Op zich ben ik best tevreden over die vloer, maar ik ga toch nog even een extra strook rubber halen, voor onder de voorbenen.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:57

ik heb vorig jaar een Atec starline diamond gekocht, ben er ook erg blij mee! *LOL* er viel aardig wat af te dingen bij de aanschaf en ik heb er een extra reservewiel bij, slot (zodat hij ook achter de auto op slot kan) etc. let goed op de prijs die je betaald want het kan vaak best nog wat goedkoper!!