Toch maar op stal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Toch maar op stal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-01 14:20

Ik was er echt een voorstander van om de pony's lekker op de wei te laten. Maar het lijkt echt niet mogelijk meer... De wei is 1 drek geworden. Als ik ze in de wei laat lopen gaat dus al het gras naar de knoppen. Verder heb ik steeds het probleem dat als we met de kar weggeweest zijn, dat Pinky dan bezweet is en eerst op stal moet. En ik heb helaas niet iedere dag de tijd om er 2 keer heen te gaan..
Maar is het slecht om op stal te staan? Ik heb altijd gezegd dat welshjes en shetties lekker in de wei moeten lopen, dag en nacht, maar ik vrees dat ik dat nu niet kan waarmaken...

Hoe doen jullie dat? Blijft het gras in jullie wei wel mooi?! Verward

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!



Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-01 14:48

IK heb evt wel de mogelijkheid een paddoc met stal te maken. Maar wat voor zond heb ik daarvoor nodig zodat het geen modderpoel wordt? En dan het gras weghalen en dat volstorten met zand?

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-01 03:15

Wees niet bang greetje, ze hebben een stalletje met een lekkere laag stro Lachen

Ik denk dat ik voor hun stal een stuk ga betegelen, en daarna nog een stuk zand. net voor de opening van de stal is het nl 1 modderboel. Blerg.

Ze staan nu ook binnen, maar ik blijf erbij dat een welshpony (en zeker 2 ukkies onder de 3) lekker buiten moeten kunnen ravotten Verdrietig

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fayyah19, Fudge, Iris94, rocky_1995, Sjors050, turtlelito, Verara en 166 bezoekers