Paardencrematorium

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 07:48

Ik heb wel gehoord dat er idd 1 in Nederland is, maar volgens mij gaat dat grapje dik in de duizenden euro's lopen...

Bij de Rendac worden ze ook gewoon gecremeerd. Met z'n allen, wel zo gezellig. (ik heb mijn oude pony ook op laten halen, veel goedkoper, goed geholpen door de mensen daar, geen "ongelukken" gebeurd met intakelen).

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!


Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 07:59

Optakelen moet je ook zelf niet bij zijn, dat is echt een naar gezicht. Herinner je paard zoals hij was.

Bij een crematie komt-ie op een of andere draaiband, maar drie keer raden hoe hij daarop komt... niet uit zichzelf denk ik.

Als ik centen zat had, zou ik het zeker overwegen. Voor mijn eigen idee. Het is natuurlijk gewoon hetzelfde en het paard voelt er niks meer van, maar toch!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!


Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:06

Nou, ik heb het afspuiten nu 2 keer meegemaakt en ik weet het zeker: de volgende die moet gaan breng ik naar de slager, ongeacht waarom-ie moet gaan.
Knal, afgelopen. Da's beter dan die spuitjesellende... en het klinkt hard, maar dan is-ie ook gelijk opgeruimd.
Nooit meer, afspuiten en op laten halen. Vreselijk dieronvriendelijk vind ik het.

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flubberboot, girlyggirl, ingetje3012, Irma77, Stef_Diva en 17 bezoekers