Minder geleiding stroomdraad door roest ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Minder geleiding stroomdraad door roest ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 19:31

Ik ben vanmiddag heel ijverig met het weiland aan de gang geweest, paar slechte stukken schrikdraad vervangen, alles weer netjes strak getrokken, isolatoren en palen gecontroleerd. Het weiland is weer paardeklaar !! OK dan!

Ik vraag mij alleen af: veel van de verbindingsklemmetjes die ik tussen mijn schrikdraad (band 40mm) heb zitten, roetsen behoorlijk. Beinvloed dit mijn stroomdoorvoer, of zou dat niets uit mogen maken. Verward
Ik krijg namelijk op 1 of andere manier het voltage volgens mijn metertje niet echt hoog, je voelt de schok overigens wel goed, al heb ik niet zo iets van "tjonge, jonge". Mijn shetlander zal er niet superveel ontzag voor hebben, denk ik. Het stroomapparaat functioneert goed, want op de paddock kun je wel een flinke oplawaai verwachten (is natuurlijk wel veel korter stuk schrikdraad dan bij de wei)

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time


Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 20:00

Tja, ik ben al heel wat jaartjes van school af, en och, je wil niet weten hoe snel je heel veel al weer vergeet (bewust of onbewust Haha! )

Maar dat betekent dus dat ik nog niet helemaal klaar ben met het weiland, want dan moet ik toch maar die verbindingen die zo roesten vervangen.

Bedankt voor jullie snelle antwoord !!

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, AnneNk, boemel, Isathjeee, jazzejam, YandexBot en 23 bezoekers