Ervaring nieuwe subli mix

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Ervaring nieuwe subli mix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 19:19

Sinds een aantal weken voer ik nu de nieuwe subli mix met extra olie. Max groeit tonnetje rond Haha! . Op zich ben ik er wel tevreden mee, in totaal krijgt max nu 2.5 kg prestatiebrok, 1/2 schep musli en ca 600gr van die subli mix en zoals gezegd hij groeit flink.

De nieuwe merrie die sinds 2 wk op stal staat is maar een mager schriel dier, die krijgt dit nu ook maar ze zit nog niet op het rantsoen van max, ik moet natuurlijk een beetje rustig opbouwen. Ik hoop dat ze een beetje aankomt.

Ik ben benieuwd of er meer bokkers zijn die dit voeren en hoe de ervaringen zijn.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 17:55

Ben ik de enige op bokt die dit voert Verward

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 18:03

ik voer het ook maar meer als erbij en lekkernij, hanimo krijgt 1kg per dag

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 19:41

Ken het nog niet, we hebben wel de Subli muesli en dat vinden ze om te smullen. Die nieuwe mix is dat ook een soort muesli of brok of wat anders?

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 20:13

Het is geen musli en het is ook niet bedoeld als lekkernij erbij. Het is een speciale Energie mix gebaseerd op olie, ze schrijven voor 50 a 150 gr per 100 kg lichaamsgewicht per dag te voeren en het heel rustig op te bouwen omdat de stofwisseling eraan moet wennen (olie).

Het is specifiek voor sportpaarden en ze worden er niet 'heet'van. Er staat wat over op de subli site www.subli.nl . Max is de laatste weken wel erg fris maar dat kan ook van het voorjaar komen Haha!

ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 22:05

ik voer dat niet ik heb sportbrok met musli

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:36

Ik heb het ook van de week gekocht. Dus ik heb nog geen resultaat. Maar over een paar weken kan ik er vast wel meer over zeggen

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 23:25

Sorry, ik breng deze weer omhoog.. Ik zat er over na te denken om dit voor Nero te kopen, hij is inmiddle 16 jaar en ik rij hem nu al een tijdje, toch heb ik het idee dat hij iets extras nodig heeft, dat ie een beetje levendig wordt, natuurlijk energie..zou dit een oplossing zijn? Van wat ik lees zijn er al goed resultaten

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 08:22

Ik voer het en ik vind mijn paard meer conditie hebben, en veel soepeler. Ik voer een half bakje per dag want hij vind het niet zo heel lekker. maar ik moet zeggen dat ik na een maand echt vooruit gang voelde ! super spul. Er is al een een topic over geweest dus dan moet je even zoeken op subli kernenergie mix.