KNHS ledenpas

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

KNHS ledenpas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 18:51

hoihoi,
ik had gehoord dat bij paard en ruiter in leiden (http://www.debles.nl/) ze de sulky hebben die we graag voor piedro zoudne willen kopen.
Nu staat er op de site dat als je een ledenpas van de KNHS hebt dat je korting krijgt.
Piedro heeft zijn stamboek van de KNHS maar heb je dan ook meteen een ledenpas of moet je dat apart aanvragen?
Groetjes Annika

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 18:59

Voor zover ik heb gehoord heeft de KNHS geen passen uitgegeven dit jaar ivm bezuinigingen. Ik heb het in ieder geval niet gehad.

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 19:11

Siempie schreef:
Voor zover ik heb gehoord heeft de KNHS geen passen uitgegeven dit jaar ivm bezuinigingen. Ik heb het in ieder geval niet gehad.



Ik heb alleen nog die oude pas...heb hem nog nooit gebruikt om korting ofzo mee te krijgen......Dus kan je niet helpen Schijnheilig

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 19:37

Met de oude pas kom je denk ik een heel eind hoor! Dit jaar zijn geen nieuwe afgegeven, dus kan je de oude gewoon gebruiken. Het is meer om aan te tonen dat je lid bent van de KNHS en wat je persoonsnr is.

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 21:19

Kyona schreef:
Met de oude pas kom je denk ik een heel eind hoor! Dit jaar zijn geen nieuwe afgegeven, dus kan je de oude gewoon gebruiken. Het is meer om aan te tonen dat je lid bent van de KNHS en wat je persoonsnr is.


Clown we hebben ook de oude niet, omdat we nog niet hebben doorgegeven dat Piedro van ons is Scheve mond
Toch maar gauw gaan doen dan Schijnheilig

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 08:56

Omdat Anke schreef dat ze alleen de oude pas heeft en dacht dat ze je daarom niet kan helpen. Dat kan dus wel....
En anders is er toch vast wel iemand op stal of in je kennissenkring die zo'n pas heeft?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 09:37

piedrolover schreef:
Piedro heeft zijn stamboek van de KNHS maar heb je dan ook meteen een ledenpas of moet je dat apart aanvragen?
Groetjes Annika


De KNHS is een sportorganisatie en geen stamboek Verward
Ze geven wel paardenpaspoorten uit voor paarden/pony's zonder stamboekpapieren.
Als je lid wilt worden van de KNHS moet je lid worden van een rijvereniging, je wordt dan automatisch lid van het KNHS.