Ruiterbewijs moeilijker dan koetsiersbewjs?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 12:40

Ik vind dat ruiterbewijs echt niks voorstellen. Ik heb hem 4 jaar gelden gehaald toen ik twaalf werd (oke ik reed al 7 jaar). Ik deed het met de verzorgpony van mijn zus (die later mijn eigen pony werd) en was feilloos geslaagd met 1 fout in de theorie.
Even een voorbeeldvraag:

Wat doe je als je een boswachter ziet:

1 Heel hard huilen
2 Je ruiterbewijs laten zien
3 Heel hard weggaloperen

Ik bedoel.... Wil neimand beledigen, maar voor je praktijk zakken met dat ruiterbewijs...dan heb je echt de rijervaring van een pinda en ben je echt niet geschikt om in je eentje paard te rijden (na het ruiterbewwijs de helft van de geslaagden ook nog niet).
maar theorie moet met een beetje algemene kennis toch ook geen porbleem zijn.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:07

Hahaha, inderdaad. Moet zeggen dat ik het wel af en toe griezelig vind als ik aangeouden wordt en ze vragen af te stapen, mijn moeder zegt ook: blijf gewoon lekker zitten, want je weet nooit. hbe namelijk nog nooit een echte boswachter gehad die me vroeg af te stappen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:15

smurf schreef:
tjee dat vragen ze mij nou nooit Fellor.......en ik zit in hetzelfde bos als jij.....zou het soms door mijn leeftijd komen Verward Schijnheilig Haha!


Hahaha, ja misschine ben je wat minder onweerstaanbaar als doelwit voor snode plannen *LOL* . *Hahaha, ligt hier gevouwen*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Daimo, Fee1976 en 35 bezoekers