regelementen / stalregels / contract

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

regelementen / stalregels / contract

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 10:35

Hoihoi,
Hopelijk zit ik hier goed m.b.t. mijn vraag. Graag zou ik van een aantal bokkers wat hulp willen hebben m.b.t. het opstellen van regels in en om de stal (voor pensionklanten) en eventueel een contract.

Mijn vraag (of eigenlijk vragen):

Voor diegene die zelf pensionklanten hebben en/of bij een pensionstal staan, hebben jullie ook een contract moeten ondertekenen? Wat zijn aandachtspunten in zo`n contract?

Zijn er ook huisregels waar men zich aan dient te houden? Hiermee doel ik eigenlijk op: in en om de stal, gebruik van rijbak/rijhal/longeercirkel/stapmolen etc. en m.b.t. weidegang.

Zijn er ook bokkers die voorbeelden hebben van contracten en of huisregels. Wat mag er beslist niet op missen?

Graag jullie reactie...alvast hartelijke dank hiervoor OK dan!

Haha!



RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 11:15

Oke toppie!
Staan jullie daar op eigen risico? Wat valt onder welke verzekering? Ik neem aan dat iedereen zijn eigen paard verzekerd heeft.. wat valt onder eigen risico en wat niet?

Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 15:17

Helemaal toppie, de meeste had ik inderdaad zelf ook al op papier staan, het gaat mij er om dat er iets is waar men op gewezen kan worden. Zo kan men nooit zeggen "dat wist ik niet"

Helemaal top!

Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikbencarmen, Ireneeb84 en 37 bezoekers