Hoe houd je je paard, "paard"

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 21:52

Hoi
Ben het eens met wat ik tot nu toe gelezen heb.
Wat ik nog toe wil voegen aan de verhaaltjes...
Ideaal zou natuurlijk zijn zoiets als wat Klaus Ferdinant Hempling heeft, een persoonlijk natuurresservaat met zijn dieren.
Maar dat is voor zeer weinigen weggelegd helaas. Zelfs dat wat Carola heeft zou ik al heel fijn vinden.
Bij mij komen ze in de winter hoog uit een uurtje buiten in de bak. Voor de rest staan ze op stal zich te vervelen.
Mijn ideaal wat ik hem probeer te bieden om het leven toch intressant te houden is veel werk met afwisseling.
Dat wil zeggen dat we op zoek zijn naar spanning, ik denk persoonlijk dat een paard het fijn vindt om een bepaald punt van stress te hebben. Niet gestressd natuurlijk maar een bepaald aantal aan prikkels vinden ze harstikke leuk.

Enne schuren is inderdaad een teken van dominatie, wil niet zeggen dat je het niet meer toe moet staan als je maar wel weer zelf kan bepalen wanneer hij stopt.

Kim

Vrijwilligers gezocht voor onderzoek!
info:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=210362



kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 21:58

Met Pia over die drie dekens ben ik het dus niet eens, want wat wil je nou. Paard paard laten of paard wild laten. Ze wonen noueenmaal onder de mensen en dat draagd conseqenties. Dus drie dekesn en buiten ( omdat ze anders een veels te dikke vacht krijgen waardoor ze niet meer te rijden zijn) of binnen onder 1 dek.
Ga helemaal met Carola mee

Kim

Vrijwilligers gezocht voor onderzoek!
info:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=210362

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 27 bezoekers