help ik heb weer het zelfde probleem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
texeenmaikey
Berichten: 3066
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Drenthe

help ik heb weer het zelfde probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 11:43

ik ben nu echt ten eindenraad. ik heb een fjord van bijna 6 jaar ik moets hem een paar maanden terug al bijna verkopen Verdrietig omdat hij helemaal gek Boos! werd en wij (mijn zusje en ik) hem niet meer aankonden. nu ben ik een paar maanden en nu beging hij weer helemaal van vooraf aan.

HET PROBLEEM:

als je hem op de linkerhand in de galoprijden heeft hij altijd bij de hoek tussen de f en de a dat hij zomaar omdraaid en j kan hem begrensen en been geven wat je wild maar hij blijft het doen. nou de laatste paar maanden ging het heel goed en nou vorige week begon hij er zomaar weer meer. ik heb geen idee maar wat ik er aan moet doen ik weet alleen dat ik er gek van wordt en hij gaat steeds gekker doen. naar de uitgaan racen en dat vlakvoor de stenen stoppen. Boos!

ik hoop dat iemand wat weet en anders zou ik het ook niet meer weten we hebben er al van alles aan gedaan. maar eigelijk heb ik zelf het idee dat het hem niet zo veel uitmaakt en dat hij liever de hele dag in het land staan. maar daar heb ik hem ik hem niet voor gekocht.

ik hoop dat iemand een paar tips heeft en anders moet ik hem toch maar verkopen van tuigpaard Verdrietig


texeenmaikey
Berichten: 3066
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 11:51

ik heb ook dat al geprobeert maar met andere paarden wordt hij helemaal gek. we zijn nu al met z'n 2e aan de gang me zusje er op en ik hou hem aan de lijn en als hij dat wil draaien help ik haar een handje maar aangezien dat iik niet altijd mee ben gaat dat dus ook niet. en zo willen we ook niet blijven rijden

texeenmaikey
Berichten: 3066
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 11:58

hij is al omgeschool naar westernfjord en toen ging het heel goed daar heeft hij ook bijna 2 maanden gestaan en toen was het probleem ook over tot vorige week

texeenmaikey
Berichten: 3066
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 12:10

ja dat weet ik en het maakt ook niet uit waar we rijden wat ik les dan nog steeds wel met hem maar zelfs daar doet hij het.
en zeuren dat doe je niet hoor anders had ik het hier ook niet neer gezet

texeenmaikey
Berichten: 3066
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 12:18

jja oke maar wat is er dan met hem last van zijn tanden heeft hij niet want daar heb ik al naar gevraag en als hij zo raar gaat doen houd hij zijn bitje vast en kunnen we helemaal niets meer met hem doen.


texeenmaikey
Berichten: 3066
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 12:25

de dierenarts komt toch zo dus ik vraag het wel

texeenmaikey
Berichten: 3066
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 12:39

ik ga het proberen ik ga zaterdag naar een andere stalling en lopen nog 3 fjordenmensen dus dus ik hoop dat die me kunnen helpen en anders lopen er genoeg andere mensen rond.

maar wel bedankt en misschien als het werkt heb ik er nog wat aan gehad ook

texeenmaikey
Berichten: 3066
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 16:00

dat hebben we al bij hem gedaan hem terug draaien waar hij op weg loopt ik weet niet meer wat het is hij heeft geen last van zijn zadel ik heb net een poeder gehaalt voor de stress misschien dat het wat helpt

texeenmaikey
Berichten: 3066
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 17:27

het was niet zijn zadel of rg want hij had echt last van stress want nu ik dat poeder gebruik is hij al een stuk rustiger en daar ben ik wel heel blij om

texeenmaikey
Berichten: 3066
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 18:06

bitjes ik heb er al zoveel gehad maar het bitje wat ik nu heb dat gaat roesten dus dat smaakt ook lekker. en dat ik het poeder niet kan blijven gebruiken dat weet ik. maar zaterdag gaat hij naar een andere en dan ga ik het weer een beetje afbouwen en als hij dan weer begint laat ik hem helemaal nakijken om te zien waar hij vast van heeft


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Akshay, joyce83, karinmanon en 35 bezoekers