Is dit zo... Of denk ik maar zo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 16:35

Bespioneren zou ik ook niet doen

Maar een stalgenoot vragen of ie is in de gaten wil houden wat ze met het paard doet kan geen kwaad.
Misschien heeft ze er zelf ook wel helemaal geen erg in dat ze iets fout doet....

Succes!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 16:35

dutske schreef:
pinky: misschien niet eerlijk, maar het is ook niet eerlijk als de verzorgster kweetniet wat doet met die pony
een pony is niet zomaar schuw omdat hij daar zin in heeft he

Nee, maar daarom (vooropgesteld dat ze echt bewust iets negatiefs doet met de pony, wat ook nog te betwijfelen is) hoef je je nog niet te verlagen tot haar niveau

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 17:17

dutske schreef:
dus neem nu, jij hebt een paard, en ik ben jouw verzorgster, en iedere keer als je er niet bent, sla ik op zen hoofd, en kweetniet wat nog al
jij wil rijden met je paard, en hij is verschrikkeijk schuw
jij praat erover met mij en ik ontken het (natuurlijk zal ik het niet toegeven)
ondertussen doe k wel door met men praktijken, en raakt jouw paard verder en verder verkl**t
wat doe je?

denk toch dat je uiteindelijjk wel es zal spioneren om de echte oorzaak te vinden
of niet?


Is er al over gepraat dan?
Dat kan ik niet uit het het verhaal opmaken namelijk Knipoog

Maar dan nog, zou ik NIET gaan spioneren, dat vind ik gewoon ver beneden peil....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 22:43

Promessa"]
[quote="richtje schreef:
Maar dan nog, zou ik NIET gaan spioneren, dat vind ik gewoon ver beneden peil....



zo dan dus als jij het gevoel heb dat de verzorgster van jou paard je paard zomaar slaat ga je niet een keertje stiekem kijken..
jij laat het dus allemaal maar gebeuren..
ver beneden peil sorry hoor maar dat slaat nergens op je moet tog weten of je je verzorgster kan vertrouwen niemand hoeft zomaar mn paard te slaan hoor want die kan klappen terug verwachten en niet van mn paard maar van mij...!!! Boos!
[/quote]

Tuurlijk mag een verzorgster niet zomaar mijn paard slaan. Ik zal echt wel gaan kijken, of met haar gaan praten. Maar..... NIET spioneren! Een keer gaan kijken is imo iets anders dan iemand bespioneren..... maar ach ik zal wel vreemd zijn Verward
Laatst bijgewerkt door Richtje op 26-03-04 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers