Hoeveel kan ik vragen voor mijn paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 13:13

3000



Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 13:46

Heeft hij daar officieel mee gesprongen?
Zo niet, moet hij tijdens het proefritje ook een parcour van 1.20 kunnen springen, zodat je de mensen kan overtuigen.

Ik blijf bij 3000. Ik zou er zelf waarschijnlijk nog niet eens 3000 voor neerleggen, maar er is wel een (kleine) groep mensen die dat er wel voor over heeft.
En zoals sjuimpje zegt, dan moet hij ook röntgen goed zijn.

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 13:49

Dan moet je ten eerste, wil je het bewijzen, zorgen voor een goede accomodatie waar je je paard kan presenteren.
Ik vind een paard in de binnenbak proefrijden altijd al veel aantrekkelijker dan op een grasveldje.

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 13:53

Nee inderdaad.
Zou je het paard meegeven op proef? Dan kunnen ze altijd nog zelf thuis gaan springen en het paard meenemen naar de les of iets dergelijks.

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 15:44

Sonja schreef:
En dan evt. een weigerend paard retour brengen..... Haha!

Desnoods met een verkoopafspraak maar een paar staanders en balken lenen van de rijvereniging oid, lijkt me handiger.


Mij ook.
Maar sommige mensen nemen het risico een paard mee op proef te geven. Voor mensen die niet veel verstand hebben van paarden, en bijvoorbeeld dit hun eerste paard wordt, is het altijd een veiliger idee even ermee naar de les te gaan en te kijken hoe het paard thuis op stal is etc.
Het blijft een aanschaf, geen pakje eerappeln Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: RenateHidden en 80 bezoekers