30.000 m2 grond wat mee te doen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
haffies4ever

Berichten: 126
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: In de paardenstal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 15:11

Jij hebt geluk! Wel een goed idee, om er een paar paarden te stallen. Ik zou wel genoeg ruimte over proberen te houden om zelf te kunnen hooien. Je hebt ook genoeg ruimte voor een mooie ruime buitenbak (dat heeft iemand geloof ik ook al gezegd) en een paddock. Misschien kun je een prive bosje maken Knipoog .

Haha! Hallooooow Haha!


haffies4ever

Berichten: 126
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: In de paardenstal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 15:25

Een sauna misschien in het huis (omdat ie toch nog verbouwd moet worden). Uhm, moeten de boxen ook nog worden opgekanpt of de stallen?
Misschien kun je een groot zomerweiland maken, van een paar hectare (hoeveel hectare is 30.000m2 eigenlijk?) met een grote schuilstal erin en een grote plas water waar je in kan met de paarden. Ik steeds met mijn meertjes en bossen Bloos . Nouja, in iedergaval, je kan er heel veel mee doen OK dan! .
Laatst bijgewerkt door haffies4ever op 13-03-04 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Haha! Hallooooow Haha!

haffies4ever

Berichten: 126
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: In de paardenstal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 15:42

Als je huis vlakbij een bos is kan je een pad naar het bos toemaken ofzo of naar een ruiterpad. Ik heb mijn orige reactie ff bijgewerkt dus daar staat ook nog een idee in. Maar hoeveel hectare is dat dan? Ik ben niet zo goed in m2 enzo...

Haha! Hallooooow Haha!


haffies4ever

Berichten: 126
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: In de paardenstal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 16:00

Je kan misschien zelf padjes maken door je terrein als er echt geen buitenrijmogelijkheden in de buurt zijn. Crossterrein (dat zeiden ze al) vind ik ook een erg goed idee OK dan! !

Haha! Hallooooow Haha!

haffies4ever

Berichten: 126
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: In de paardenstal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 16:14

Zo, nu weet ik ook weer hoeveel hectare dat is. Ik zou maar geen paadjes gaan maken wat ik in een ander berichtje had gezet . Een mooie grote bak, 2 paddocks, een spring of crossweitje en de rest als wei voor je paarden en om van te hooien lijkt mij dan het handigste.

Haha! Hallooooow Haha!

haffies4ever

Berichten: 126
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: In de paardenstal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 22:25

Margreet"]
[quote="haffies4ever schreef:
Zo, nu weet ik ook weer hoeveel hectare dat is..


leer je dat niet meer op school tegenwoordig? Verward

1 hectare is 100 bij 100 meter = 10 000 vierkante meter
(hecto betekent 100, denk maar aan hectometerpaaltjes langs de snelweg) dus 30 000 vierkante meter is 3 hectare Lachen

Tot zover de wiskunde les Haha!
[/quote]

Bedankt voor de les Pling ! Ik let nooit echt op met wiskunde.... Denk liever aan paarden Knipoog .

Haha! Hallooooow Haha!

haffies4ever

Berichten: 126
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: In de paardenstal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 22:42

Hmmm, ik woon in Groningen en ik heb er nog nooit van gehoord Verward Zal wel weer aan mij liggen Bloos .

Haha! Hallooooow Haha!

haffies4ever

Berichten: 126
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: In de paardenstal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 23:05

Ik dacht dat er blunder stond Haha! . Van bunder heb ik wel gehoord, heeft mijn buurjongetje het altijd over (geen oude boer dus, een hele jonge van 8).

Haha! Hallooooow Haha!

haffies4ever

Berichten: 126
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: In de paardenstal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:39

Wat ga je nu dan allemaal doen? Ben heel nieuwschierig...

Haha! Hallooooow Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sica en 90 bezoekers