keuring

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

keuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 13:34

Omdat er een dezer maanden een eigen paard aan zit te komen, en ik hem/haar wel van te voren laat keuren, was ik benieuwd hoe of dat dat precies in zijn werk gaat.

Ik weet dat er een buigproef wordt afgenomen, en dat er naar zijn/haar longen en hart wordt geluisterd ook dat de tanden worden nagekeken.. Maar wat gebeurt er nu nog meer tijdens een klinische proef?
En is het raadzaam/noodzakelijk om een rontgen keuring erbij te doen?
En hoe gaat dat allemaal in zijn werk?

Ben van te voren al veel bezig met research van veel dingen zodat ik straksjes niet voor verassingen kom te staan.. misschien een beetje mutserig, maar t zekere voor t onzekere Tong uitsteken


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 15:44

En misschien dat iemand ook weet wat ongeveer de richtprijs voor deze keuring(en) is/zijn. Was ik nog vergeten te vragen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:07

Het gaat om een jong paard tussen de 2 en de 4 jaar, welke nog geheel onbeleerd is. Ras wordt een andalusier/[***]. Waar ik voornamelijk veel racreatief mee aan het werk ga, maar ook dressuurmatig wil gaan trainen (wedstrijden zal niet snel gebeuren).
Ja ik begrijp dat de dierenarskosten overal wel verschillen, maar ongeveer.. dan weet ik een richtprijs Lachen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 132 bezoekers