Dilemma: Happy Valley spullen bestellen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Dilemma: Happy Valley spullen bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 10:01

Ik heb even een super mutserig vraagje Bloos . Ik zat net op de site van Horselover te kijken en zag daar een deel van de nieuwe collectie van Happey Valley. Nu heb ik een aantal artikelen al in de winkel gezien en ik was al driftig aan het bestellen, maar toch heb ik niet op de "verzend" knop gedrukt,...

Ik twijfel nl. nogal. Het zijn hele leuke en frisse kleuren en met name turquoise en vanille spreken me zeer aan, maar nu komt het mutserige gedeelte: ik weet niet waar ik het bij moet dragen Bloos. Ik heb geen rijbroeken in die kleuren, geen dekjes, niets en ik weet ook niet of die gaan komen!

Dus: heb jij (wie dan ook Knipoog) die spullen (shirts, jas, bodywarmer wat dan ook) al gekocht in de kleuren turquoise of vanille en zo ja, waarmee combineer jij het dan???
Bloos Bloos Bloos


Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 10:12

Nee ik hoef geen turquoise rijbroek hoor, zat meer aan een combi van Vanille met turquoise te denken. Vanille is geelachtig, dus als iemand een rijbroek weet in die kleur? Daarnaast zoek ik dus een turquoise dekje en bandages, ik heb gehoord dat Anky die op de markt gaat brengen Verward ?

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 10:16

Hmmz, misschien bijpassende bandages van een ander merk?

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 10:38

Leuke kleurtjes ja, maar wel even moeilijk te combineren. Ik word er ook vrolijk van, vandaar dat ik het graag wil hebben! Ik kan best wachten op dat Anky dekje, dat maakt me niets uit. Ik denk ook dat ik voor het bamboo setje zo'n groenachtige rijbroek van Anky ga kopen (hoera, mijn eerste Haha!).

Maar vanille, RTS ken ik niet? Ik wil het liefst een rijbroek met kunstleer op de bips,...


Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 10:46

En Levy, heb je die broek nieuw bij Piaffe of bij jou in de kast liggen Haha!?

Cornelie, ze hebben van Pikeur de vanille kleur (rijmrijm)? Echt dat geel achtige???

Yellowfish, ja dat klopt, maar ik wil vanille graag combineren met turquoise. Dat het goed kleurt met bruin is mooi meegenomen omdat ik ook een aantal bruine spullen heb. Turquoise en bruin is ook mooi nl. Knipoog

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 10:48

Levy schreef:
In mijn kastje!


Ergens te bestellen/kopen? Foto? Precieze kleur (omschrijving?)?

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 10:53

Levy"]
[quote="Anoukie"][quote="Levy schreef:
In mijn kastje!


Ergens te bestellen/kopen? Foto? Precieze kleur (omschrijving?)?
[/quote]

begin maar mij om te kopen.....
[/quote]

Nope, graag of niet hoor, je bent een vriendin of niet natuurlijk Schijnheilig .

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 10:59

Thanx Levy, super OK dan!!

Misschien anderen nog andere ideeen?

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 11:13

yokie schreef:
Helaas, ik blijf volharden in mijn kobalt/donkerblauw-optie!


nee lijkt me echt niets, is toch veel te donker voor de zomer? Bovendien, kobaltblauw en turquoise,... zie ik niet zitten hoor Bloos. Maar lief dat je met me meedenkt Lovers .

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 16:19

Tja, sorry, maar er komt toch echt turkoise op Sjors te liggen hoor Haha!. Misschien ook nog wel vanille, maar eerst die bamboo kleur eens uitproberen,...

Maar domme ik, heb vandaag een nieuwe jas gekocht van PK, zwart met rose,... Nu moet ik overschakelen op rose/vanille, hoe vinden jullie dat?

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 19:42

Lydiia, vanille = lichtgeel Haha!. En van Anky komt er een turquoise pad, nu alleen de bandages nog zien te vinden,...

Rose is mooi met? Lichtblauw?

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 20:12

Ik ben ook lief Haha!, maar ik hou dus ook heel erg van pastel kleuren, mijn vriend heeft me vaak zat voor zuurstok uitgescholden met al mijn roze kleertjes vorige zomer Nagelbijten / Gniffelen.

Ik ben eruit: rose, turquoise en vanille wordt het voor mij ! Nu alleen even sparen, Happy Valley wordt volgende maand wel aangeschaft Haha!.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 20:38

Lovely schreef:
Wat voor kleuren heb je al aan rijbroeken in huis??


Even denken,...

Zwart, zwart/antraciet, creme, donkerbruin, lichter bruin, lichtblauw, donkerblauw, paars/blauw geruit, wit, taupe, geruit creme/wit/rose en dat was het zo uit mijn hoofd wel even. Heb het idee dat ik er nog vergeet, maar weet niet precies wat,...

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 20:58

Ja, ook van Happy Valley Gabyfedde? Ik ga toch meer voor vanille denk ik, al is het fijn om te weten dat zand/beige er ook goed bij kan!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 22:42

chatelaine schreef:
Ik heb vandaag een turquoize anky pad EN bijpassende bandages van global gekocht !! Haha!

* en het halster en touw Bloos! van anky jaja nu ben ik blut Tong uitsteken ,maar vind die kleur echt gaaf Haha!*


Please, vertel me waar!!!

Ilsjepilsje, dat is ook wel gaaf ja, maar toch heb ik liever een steviger kleurtje dit keer Haha!.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 20:02

Ik heb al wel dit weekend een Vanille kleurig dekje gekocht Haha!. Nu nog bandages en shirt, een mooie bruine rijbroek heb ik al, dan is er weer een setje compleet Haha!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, pretty en 37 bezoekers