waar kun je leuk paardrijden in Ierland?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 13:35

Ik wil al jaren naar Ierland en misschien gaat het er volgend jaar van komen (vage plannen, maar je moet toch iets hebben om naar uit te kijken). Ik ben overigens niet van plan om een volledige paardrijvakantie te gaan doen, maar ik zou best ergens een rit van een dag (of 2) willen maken.

Zijn er Bokkers die wel eens in Ierland hebben gereden? Zo ja, waar? Wat vond je van de paarden en van de omgeving? Alle tips zijn welkom!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 13:36

Gaaf zeg lijkt me erg leuk Lovers Lovers .

Maare je hebt zo´n gids voo dat soort reizen trailfinders of zo. Ik geloof dat ik die nog thuis heb liggen ?? zal kijken.

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 13:37

ik heb zelf geen ervaring daar, maar misschien kun je het vvv proberen ofzo

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 14:04

Klopt Pris, die heb ik, maar dat zijn dus juist van die georganiseerde trektochten van een week of wat en die wil ik NIET doen. Ik wil gewoon zelf een beetje rondreizen (natuur/cultuur) en hier en daar een dagtocht te paard maken.

Ik wil in ieder geval naar Connemara... Lachen

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">Als liefde het antwoord is, kan de vraag dan nog even herhaald worden?</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-12-07 13:06 ]</font>

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 14:11

he Ka, Zullen we met z'n tweetjes gaan? Ik ga dan wel liever naar Wales. je begrijpt vast waarom. daar weet ik ook wel wat slaapplaatsen.(met dank aan ikke) bijv hier http://www.fivesaints.com/

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 14:16

Wales is ook wel cool, al ben ik daar al eens geweest en in Ierland nog nooit. Maar ik zal er eens over denken!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 18:18

http://www.horseridingireland.net
Hier staan een paar adressen, maar er zijn er nog veel meer. In het gedeelte waar ik 2x ben geweest is ook een manege in westren style, alleen ik geloof dat die opgehouden is. In Drumshanbo (is ergens in het noordwesten) is ook een manege waar ik heb gereden, echt heel tof, ik weet alleen niet of ze ook tochten organiseren. Ik heb toen wel een buitenrit gemaakt.
[img]../upload/748/vakantie2.jpg[/img]
Dit is een kiekje van de omgeving, ik kan je er nog meer pben als je wilt. Maar Ierland=aanrader, echt wel!