Ik weet het niet meer!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ik_Nadine

Berichten: 32
Geregistreerd: 17-11-03

Ik weet het niet meer!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 20:40

Hallo,

Ik heb 2 paarden (nouja de ene pony is van mn zus , maar die moet ik ook doen)
ik wil er graag een ander nieuw paard bij!!! de pony van me zus vind ik een beetje eng omdat hij allerlei lanseer pogingen doet.. maar al zeg ik dat zegt zij en mn moeder dat ik het heus wel kan en dat ik me niet zo moet aanstellen , en ik vind het ook een beetje banketstaaf als ik haar paard niet doe omdat zij ook heel veel voor mij doet met mn pony. Lovers
Maargoed.
nu dus over mijn pony de ene dag vind ik hem helemaal geweldig , maar de andere dag dan word ik helemaal gek!! ik word snel bang van hem (terwijl niet kapsones bedoeld ofzo maar ik kan het wel en dat weet ik ook wel!!) maar ik ben denk ik zo bang om te vallen ofzo ik weet het echt niet!! terwijl ik helemaal niet bang ben aangelegd!
ik zou nooit meer zonder mijn paard kunnen maar ik wil zo graag iets anders...
denken jullie dat dit een of andere bevlieging is of wat ?????

alvast bedankt , ik wil graag weten wat jullie hier van vinden en of jullie hier ook last van hebben! Scheve mond

=XxX= Nadine Scheve mond

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 20:43

mmm ik zou het nog even aankijken, en mssn kan je les nemen of zo? dat je in ieder geval minder bang wordt tijens het rijden.
en als het echt niet lukt, en je blijft bang wordt het mischien tijd voor wat anders...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:52

Ik zou de situatie nog even aankijken. Misschien heb je een paardrijdipje en is het over een paar weken weer over.
Ik zou wel eerlijk tegen je zus en ouders zijn en zeggen dat je een beetje bang bent van haar paard. Misschien kunnen zij je helpen om over je angst heen te komen?

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:57

Ik zou het in ieder geval nog een poosje aankijken en als de mogelijkheid er is ook hulp vragen aan iemand die je kan helpen met je problemen. Misschien kom je er met hulp wel overheen.
Als het echt niet gaat, zou je aan je moeder en zus vertellen hoe je je erbij voelt en vragen of zij een oplossing hebben en zeggen dat je misschien wil overgaan op een ander(e) paard/pony.
Want het moet natuurlijk wel leuk blijven, voor jou en voor je paardje!

Ik_Nadine

Berichten: 32
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 09:22

Bedankt voor de reacties Kusje Doei, doei

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:18

Ik denk dat het verstandiger is om hulp te zoeken bij het rijden met je eigen pony. Want zo te horen gaat dat niet helemaal goed tussen jullie. Als je er een pony bij zou nemen, zou je dan nog steeds met je eigen pony bezig blijven? Ik krijg de indruk van niet.