Wat kan je allemaal met een paard doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Wat kan je allemaal met een paard doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 02:28

even een denkvraag

Je hebt paarden die je bijvoorbeeld kunt huren voor een bosrit of je hebt mensen die voor een paard betalen om eens een les te kunnen nemen.
Welke orginele of onorginele dingen kan je nog meer doen met een paard tegen betaling?


holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 14:16

Sily"]
[quote="holly schreef:
even een denkvraag


Welke orginele of onorginele dingen kan je nog meer doen met een paard tegen betaling?


Lips are sealed Knipoog
[/quote]
Bloos!



Haha, ik merk dat ik wat duidelijker moet zijn met wat ik bedoel Haha!
Stel nou dat je een bedrijfje hebt. Dan kun je denken aan pension, handel, verhuur van paarden voor bosritten of lessen enzo. Eigenlijk is dat vrij standaard allemaal. Maar wat is nu wat minder standaard of misschien iets wat er nog helemaal niet is. Verward

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 16:29

haike schreef:
naar kijken in het circus?

Hihihi haarens geval Tong uitsteken

Ik ben echt op zoek naar dingen die een bedrijf kan doen met paarden, en wat je eigenlijk niet op elke stal tegenkomt. Dus in feite het net iets aan kunnen bieden van iets apparts.


holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 19:10

Casanova, dat zijn inderdaad leuke dingen.
Ik ben benieuwd wat er allemaal nog meer te verzinnen valt. Ik heb natuurlijk wel een aantal dingen, maar om nou te zeggen dat mijn fantasie echt goed meewerkt, niet echt helaas, dus daarom de vraag of jullie wat weten of kunnen verzinnen.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 08:57

Een paardenmelkerij zie ik nog niet zo zitten eigenlijk Tong uitsteken

Laat ik de vraag andersom stellen.
Wat zouden paardlozen graag voor mogelijkheden willen hebben naast het kunnen lessen of kunnen huren van een paard. Iemand met een eigen paard kan doen wat hij/zij wil en dat is iets wat paardlozen missen. Juist aan deze mensen dus eigelijk de vraag, welke dingen zou je nog meer willen kunnen doen naast het lessen.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 18:54

Slome of agestompte paarden is ook niet iets waar ik nou een feestje bij zou bouwen nee.
Zelf zat ik te denken aan de barokke paarden bv de lusitano of andalusier enz. Lijkt jullie dat wat?
Maar goed dan kom je toch nog steeds uit op het rijden en ik zoek ook nog andere dingen erbij.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, pretty en 36 bezoekers