PEPPER

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

PEPPER

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-04 00:18

wie weet er iets van mijn pony?!
ik heb haar nu een tijdje, na haar 6 jaar verzorgd te hebben. ik zou heel graag haar verleden kennen.
ze stond toen ik haar leerde kennen in het amstelpark te amsterdam.
ik heb een tijdje geleden een advertenite gezet op marktplaats en daar heb ik een reactie op gehad van een ene danielle zij vertelde mij dat ze (danielle + vriendin)pepper hadden gekocht op een manege.
pepper is een pony van ongeveer 1.30 (iets kleiner). bruin (dus met zwarte staart en manen) haar kleur bruin is een beetje roodachtig.
ze heeft 3 witte voetjes, en linksachter zwart. een kolletje en een heeeel klein schuinn snepje bij dr neus tot aan dr lipje(lijkt op een snotneus )
ze is blind aan een oog (het oog is niet verwijderd) en heeft een grote bobbel in dr nek(Waarschijnlijk trailer ongeluk) ook heeft ze een uitroepteken van wit haar op dr rug (drukking geweest?!) verder heeft ze nog bij haar zwarte achterbeentje in de koolholte een litteken.
ze is nu ongeveer 20 jaartjes oud, en nog ietwat dribbelig.
(MAAR ZOOOOOOOOO LIEF!)
ze heeft wat arabisch bloed in dr (Dat is duidelijk te zien) maar een beetje boerendikke beentjes.
gezien die danielle blijkbaar niet graag over haar praat ben ik niet verder gekomen met mijn zoektocht naar haar verleden dan dat ze van een manege is geweest.

een foto plaatsten lukt niet echt
sorry
alvast ontzettend bedankt!

start paardensport Zie profiel voor meer info


muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 22:24

ik wil inderdaad helemaal terug op haar geboorte afgaan, maar dat gaat denk ik niet helemaal lukken. maar ik wil zoveel mogelijk weten...
en waarschijnlijk is ze van hot-naar-her gesleept, dus...
heej lautje! wat een schattige foto! (die wil ik ook!!)
(maja,, gezellig, ff fotoshoot van mijn fotomodel(ze kan echt als een pennymeisjes pony staan hoor! Tong uitsteken )

start paardensport Zie profiel voor meer info

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 22:29

ze is wel orange-jig dar op die foto zeg

start paardensport Zie profiel voor meer info

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 22:58

owh, nog wat info!
voordat ze bij die danielle kwam heeft ze dus op een manege gestaan , die manege was waarschijnlijk bij durgerdam of zunderdorp.. en in die tijd was ze van een ene tamara(waarschijnlijk dus het hoofd van de manege)

start paardensport Zie profiel voor meer info

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 15:04

kzal wel ff bellen van et weekend,, maar wat moet ik dan vragen,, strax is die manege al heel lang overgenomen door iemand anders enzenzenz,, Verward Tong uitsteken neej ok ik bel gewoon

start paardensport Zie profiel voor meer info

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 17:12

KIJK AUB VOOR MEER FOTO"S IN MIJN PROFIEL..

start paardensport Zie profiel voor meer info

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 23:31

het is allemaal echt zo moeilijk,, ik heb de oude eigenaaresse gemaild maar die maild maar niet terug,, echt te irri.. als ik vraag waarvan zij pepper heeft gekocht (ze heet haar maar heel kort gehad) valt ze stil, (stuurd ze geen mail meer terug)nouja,, ik blijf door gaan...

start paardensport Zie profiel voor meer info


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Plus_en_Min, su72 en 131 bezoekers