Examen voordat je een paard aan mag schaffen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Er zou een soort examen moeten komen voordat je een paard aan mag schaffen! (Eenmalig per gezin of huishouden ofzo)

mee eens
22 (28%)
oneens
11 (14%)
zou niet weten hoe het uitvoerbaar zou zijn, maar ben het er wel mee eens
45 (57%)

Totaal aantal stemmen: 78


Anoniem

Examen voordat je een paard aan mag schaffen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 20:26

Oke een stelling en misschien leuk als iedereen een idee neerzet hoe hij of zij denkt dat het uitgevoerd kan worden.

Motivatie: Ik zie de laatste tijd zo vaak mensen die paarden ehbben waarvan ik denk: j*zus hoe kom je erbij een paard te kopen/waarom heb je een paard/ga eerst eens de basis leren/wordt eerst eens verantwoordelijk.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 20:37

Of een folder uitbrenegn: het si niet niks om een paard te verzorgen!! Haha, ik weet het ook niet, maar daarom, lijkt me goed dat soort dingen eens te verzinnen. Ik ben het er ook mee eens dat het niet te geprijsd moet zijn en eenmaal geslaagd is ook geslaagd.
en altijd die ouders die maar een paardje kopen omdat het zo leuk is voor een kind dat net op een manege rijd, alleen omdat hun dochter dan cool is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:08

H3et gaat niet zozeer om het ridjen dan ofzo, maar meer dat ik er zo moedeloos van wordt dat er zoveel paarden zijn die alleen maar niks staan te doen op stal en of je een paard een paardgunstig bestaan zou kunnen bieden (zeg niet dat ik het ermee eens ben, maar tis een stelling). Het is natuurlijk ook wel zo dat anders de shetlander uit zou sterven Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:41

DeesDeBest schreef:
ik mis de optie zou niet weten hoe het uitvoerbaar zou zijn, en ben het er niet mee eens

Sorry voeg m even toe Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Duality, maessie, VogeltjeM en 31 bezoekers