problemen op stal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

problemen op stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 20:57

Hey bokkers.

Ik zit eigenlijk met een (groot) probleem, sorry voor de lengte, maar goed.
Ik zal even het hele verhaal vertellen.

Ik rij nu al 5 jaar bij dezelfde mensen 2 paarden. Beauty 5 jaar en sinds vorig jaar winter Lady.
Emmely, een meisje die ook beauty verzorgt, is er ook zo’n 5 jaar.
Haar zus heeft altijd beauty verzorgt en toen ze er 5 jaar geleden mee stopte heeft Emmely het eigenlijk overgenomen.

Ik zat altijd bij Emmely op school. Ik had een hele goede vriendin op de basis-school die ook haar vriendin was. In het begin was het wennen om haar ineens te delen met Emmely Lips are sealed
Op een gegeven moment werd Emmely erg vervelend tegen mij. Ik was altijd erg onzeker t/m groep 8, dus ik durfde gewoon niks terug te zeggen/doen. Het werd van kwaad tot erger. Roddelen, gewoon echt slaan enz enz. Die vriendin van mij en dus ook van Emmely zat er vaak tussen (dat vind ik nog steeds erg vervelend Scheve mond )

Sinds ik Lady rijd, en Emmely Lady niet mag rijden van Annemarie (eigenaresse), is het echt steeds erger gaan worden. Het lijkt wel alsof ze jaloers is >;)
Ze haalt spullen uit mijn kist, (heb er nu een slot op zitten), roddelt over mij tegen een meisje waar ik het heel erg goed mee kan vinden op stal, ik hoor dus echt alles wat ze over me zegt, maar goed, ik zal dat jullie besparen Haha!, flikt dingen en dan wordt ik er op aangekeken.
Erg irritant dus Stoom uit je oren Ik heb haar al een tijdje geleden hier op aangesproken. Maar toen deed ze 1 week poeslief. Alles wat ik had, was “gewéééldig”, ik had alles zo goed voor elkaar, het was zoooooo knap dat ik Lady opnieuw had ingereden oftewel: kots, kots, kost Misselijk Verward Rolleyes

Ik heb het er al met Annemarie over gehad en die zei dat ik het maar gewoon moest laten rusten. Omdat ze ook wel zag dat ik niet de gene was die begon (hhmm, moet ik dat als compliment opvatten??)
Ik heb soms echt op een punt gestaan dat ik dacht: “Nu ga ik écht weg, ik pak al mijn spullen, en ga gewoon!!”
Maar daarna dacht ik: “Tja, dan heeft ze kennelijk wat ze wilt, en dat gun ik haar niet. Zij zit met de paarden en de eer dat ze me eindelijk weg heeft gekregen en ik zit met niks”

Ik ben er dus nog steeds. Ik wil alleen echt van dat gezeik af op stal
Iemand tips????? Alvast bedankt.

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 21:23

juist,laat je niet kisten en bijt van je af!!

een gesprek met je ouders of de paardeneigenaresse en misschien leggen hun het dan eens duidelijk uit aan die vervelende meid!

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 21:59

we hebben al eens haar ook opgebeld, maar goed, blijkbaar is ze hard-leers ofzo!

ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:05

Tja, ik denk dat ze jaloers is. Zoals Casanova al zei, bijt van je af!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 23:15

Als de eigenaar daaraan mee wil werken, kun je misschien eens met z'n drieën praten over de situatie.
Verder denk ik dat je je vooral niet moet laten wegjagen door zo'n meid. Dat is ze echt niet waard!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 01:01

ja van je af blijven bijten... en door bikkelen.... en mischien moeten jullie proberen om het enigzinds uit te praten...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 02:06

Ik zou gewoon nog eens met haar in gesprek gaan.

Misschien doet ze weer een week lief, misschien wel langer. begint het weer....weer in gesprek gaan.