wat zouden jullie doen als het voer verdwijnt.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 16:27

Wat je kunt doen is de voerschep er op een bepaalde manier in leggen, aantal brokjes er in (geteld!) en dan goed de manier onthouden waarop hij ligt na de laatste keer voeren. Kun je de volgende keer zo zien of hij nog net zo ligt of dat er iemand aan je voer gezeten heeft, kun je daarna weer stappen ondernemen. Niemand kijkt hoe een voerschep precies ligt, die gooi je er gewoon in terug.

Nulla tenaci invia est via



Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:41

Citaat:
Jij bent ook een floepert he?


Wat is een floepert? Verward
Klint leuk, maar heb geen idee wat het is!

Het is bij mij echt een gewoonte geworden, onthouden hoe m'n spullen liggen, zie het gelijk als er een ander aan gezeten heeft. Thuis ook, spullen op m'n buro e.d.. Heb ik overgehouden van een tijd op een manege staan, inmiddels staat ze op een pensionstal, daar wordt echt niet gejat, hooguit geleend en weer teruggelegd (ben ik ook niet blij mee, maar is 10x beter dan jatten!).

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:49

Citaat:
Op 2001-11-26 17:46, schreef Sibold:
Eeh.. een leuk ondeugend iemand ... (postitief, dus niet iemand die stiekem doet) ofzo...


Aha, op die fiets!
Ik ben echt niet mega-wantrouwend ofzo, maar als voor de zoveelste keer je spullen 'geleend en niet teruggegeven' (gejat dus) dan ga je op dat soort dingen letten. Het mooie is dat je mensen dan soms echt van kleur ziet verschieten als je vraagt 'weet jij wie m'n peesbeschermers geleend heeft?' Je ziet ze dan echt denken 'hoe weet zij dat nou weer?' Mooi is dat! En het werkt vaak ook, je betrapt mensen toch zonder ze direct te beschuldigen en ruzie te krijgen.

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 37 bezoekers