Zacht bitje voor mausje?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Zacht bitje voor mausje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 01:38

Hallo! Zoals de titel al zegt: een zacht bitje voor maurits? Maurits is altijd gereden met een pelham en momenteel rijden we hem met een scherp bit van K&K. (t is een bit dat verkeerd om lijkt te liggen in zn mond). Nu vind ik het best naar voor hem dat hij met zo'n scherp bit moet rijden, ook al is hij eraan gewend en reageert hij er goed op.
Nu wil ik eigenlijk met longeren een zachter bitje in zn mond proberen, ben wel benieuwd hoe hij erop reageert. Lijkt me ook wel goed om het met gewoon rijden te gaan gebruiken.
Nu vraag ik me af of het uberhaupt verstandig is om te doen en welk bit mensen mij aanraden, ik ben namelijk een echte bittenanalfabeet (niet schrikken, dit bit is gekocht door de eigenaresse en die heeft zich eerst uitgebreid laten informeren!!).
Ik hoop dat mensen mij kunnen en willen helpen, t lijkt mij namelijk wel iets waar je goed over geinformeerd moet zijn (ik wil hem niet gaan verpesten, het gaat juist zo goed!)
Alvast bedankt voor de reactie(s)!!

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 09:57

Hey Amber. Haha!
Probeer het anders eerst eens met een gewone bustrens of d-trens. Enkel of dubbel gebroken. Dat is al iets zachter.

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:05

Mystica schreef:
Hey Amber. Haha!
Probeer het anders eerst eens met een gewone bustrens of d-trens. Enkel of dubbel gebroken. Dat is al iets zachter.



Ben ik het helemaal mee eens Knipoog Dubbel of enkel maakt in dit geval niet zo heel veel uit, beide hebben voor en nadelen, maar zolang je de goede maat neemt is er niet zoveel aan de hand Haha!

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 14:00

wat dacht je van een appelbitje? das een gewoon trensje met een soort van materiaal rond en die smaakt naar appel, daar van gaan ze op het bit kauwen (lees: ontspannen) en nemer ook makkelijker het bit in