Africhtingstal:DreamStables e.d

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Africhtingstal:DreamStables e.d

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:26

www.dreamstables.nl
Ik ben van plan om Lucky te laten africhten omdat hij strontvervelend is en gewoon een harde aanpak nodig heeft, nu was ik aan het rondkijken en dreamstables leek me wel wat..hun manier ban zadelmak maken enzo sprak me wel aan..
Heeft iemand ervaring met hun..goede of slechte?? en weet er iemand nog andere goede adressen hier in de buurt.??

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:58

www.stalvanmarle.com Ook een hele goede Lachen

Ik heb dreamstables op P&K gezien en dat zag er allemaal netjes uit Lachen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 23:57

van het zadelmak maken heb ik niks gezien, maar op het CHIO heb ik een "privé-clinic" gehad van trailermak maken, en de methode van Conrad kwam in grote lijnen overeen met hoe ik graag werk... Lachen
Daar ben ik dus positief over...

Suusje1986

Berichten: 1153
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 00:25

Ik heb bij paard&koets zowel de clinic trailermak maken als de clinic zadelmak maken gezien en ik ben daar ook erg positief over. Ik denk dat zij je paard zeker op een voor je paard prettige manier kunnen verbeteren .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:19

uhm Liberty jouw linkd doet het niet....

dreamstables leek mij ook erg geschikt..maar ik ga nog ff verder kijken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:02

Ik heb geen positieve ervaringen met hun gehad!!!!!!
Heb m'n paard via hun verkocht, en dat was absoluut geen succes.
Ze beloven je van alles, maar komen hun afspraken niet na.
Ze wisten dat ik geen trailer had, wod je donderdag gebeld, ja je moet morgen bij ons zijn (onder utrecht, ik woonde in meppel) zek je dat je dat niet red, op zo'n korte termijn.Krijg je als antwoord, jah je moet, anders hou je je niet aan het contract. En dan zullen wij wel maatregelen nemen.
Met het geld, toen m'n paard verkocht was, ging ook alles mis ( was echt bang dat ik m'n geld niet kreeg, had bijna advocaat ingeschakeld).
En die stotteraar (conrad) zou mijn paard ook wel even inladen ( wou de trailer ook niet goed in). Nou sorry, ik heb vaak mensen met NH bezig gezien en dat deed hij niet!
Paard heeft bijna 3 x in de sloot gelegen, zo bang was hij voor die kerel. En hij werd ook nog eens verschrikkelijk kopschuw ook. Wat hij deed toen, was voor mij echt geen NH. Ik heb zelf m'n paard maar weer gepakt,en er een uur over gedaan, maar hij stond wel in de trailer.

Dus...ik heb geen positieve ervaringen met Dreamstables.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:04

en weet je dan toevallig een andere africhtingsstal??

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:43

Ik heb dreamstables aan het werk gezien op Horse-event en ik vond het een aanfluiting.. Ik zou mn paard er iig niet naartoe brengen.
Ik weet geen andere stallen die trainen dus op zich heb je eigenlijk niet zo veel aan mijn reactie...

annekoning
Berichten: 121
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Heukelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 12:17

Als eerste is makelaar in paarden een hele andere tak als de africhting, als iemand dus een slechte ervaring heeft gehad mat het verkopen van zijn/haar paard hoeft dat niet te zeggen dat we ook slecht africhten. Verder zou ik zeggen kom eens kijken zodat je zelf kunt zien hoe we te werk gaan en je zelf kunt beslissen wat je ervan vindt.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:44


La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:50

Ik heb zelf geen ervaring met dreamstables
Maar een stalgenoot van mij heeft haar paard daar in trailertraining gehad en zij is echt onwijs tevreden over hun en hun manier van werken en ze zou zo weer naar ze terug gaan als er nog wat aan de hand zou zijn

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:53

Ik heb zelf geen ervaring met Dream Stables, maar een stalgenoot had een paard met trailerproblemen en die man kwam dus op stal bij hun. Hoe het precies gegaan is weet ik niet, maar het was 1 groot drama.

Verder weet ik bij jou in de buurt geen africhtingsstallen.

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 14:45

annekoning schreef:
Als eerste is makelaar in paarden een hele andere tak als de africhting, als iemand dus een slechte ervaring heeft gehad mat het verkopen van zijn/haar paard hoeft dat niet te zeggen dat we ook slecht africhten. Verder zou ik zeggen kom eens kijken zodat je zelf kunt zien hoe we te werk gaan en je zelf kunt beslissen wat je ervan vindt.


Jullie zitten er wel bovenop he? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 15:16

annekoning schreef:
Als eerste is makelaar in paarden een hele andere tak als de africhting, als iemand dus een slechte ervaring heeft gehad mat het verkopen van zijn/haar paard hoeft dat niet te zeggen dat we ook slecht africhten. Verder zou ik zeggen kom eens kijken zodat je zelf kunt zien hoe we te werk gaan en je zelf kunt beslissen wat je ervan vindt.


dat weet ik ook wel, maar ik heb ook gezien hoe conrad mijn paard in de trailer zou krijgen, nou ik ben daar absoluut niet positief over!
Door wat hij deed werd m'n paard alleen maar banger, en ik snap ook echt niet wat het te maken had met NH!

Ik heb genoeg met ze meegemaakt, en ik zal nooit meer met ze in zee gaan...op wat voor manier dan ook.

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 16:21

superlenie schreef:
En die stotteraar (conrad) zou mijn paard ook wel even inladen


He, don't **** met the stotteraars joh.... >;) Knipoog