Ben niet tevreden bent met voerbeleid op stal.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:58

ik weet niet waar je vandaan komt maar bij mij op stal is een paddock waar je zelf jpaard in kunt zetten zolang je maar wil als er maar geen anderen ook in wilolen. als je begrijpt wat ik bedoel. daar voerenb ze kuil maar als dat echt niet kan krijg je hooi.
ik denk dat het het beste is om toch naar een andere stal te gaan. voeren is toch wel iets heel belangrijks en je laat toch wel een heel dierbaarbezit achter aan zo'n pensioneigenaar. ik vind dat dit echt niet kan...

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!


Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 23:00

kan je je paardje ook niet meer longeren of laten stappen aan de longe? en is hij makkelijk met andere paarden? ik ken veel stallen waar ze paarden met elkaar in een paddock zetten, dan staan ze toch vrij lang buiten. en soms meerdere keren op een dag. zo gat hety met mijn oude verzorgpony ook. ze gaat met de shetlandertjes los,dan nog met een pony van mijn vriendin en soms met een jaarling... zo zorgen we een beetje voor elkaars paarden...

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 17:32

succes met je beslissing misses...

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, Antheman, boemel, Marjelle1992, nikkyily, schumiegirl, VWestra en 94 bezoekers