Indoor Brabant...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Indoor Brabant...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 23:45

Ik ben er nog niet eerder geweest en ik vraag me dus af, is het leuk om daar te gaan kijken??

En is het al nodig om nu al kaarten te bestellen voor eind maart?
Of is begin maart vroeg genoeg?

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:47

Ik ben er 5 of 6 jaar geleden ooit eens heen geweest.
Weet niet hoe vroeg je kunt bestellen, wij hebben die kaarten via van Grunsven toen gekregen (hoezo verwent?)

Het was wel ontzettend leuk!
We zaten in zo'n loge, luxe hoor. Met Bossebollen Vork

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 02:12

Je kan ze al via de site op internet bestellen. Daar kan je ook het programma eens goed doornemen en zo bekijken welke dag je wilt gaan. Ik heb gebeld met de organisatie aangezien ik ivm een operatie nog niet weet of ik kan komen. Ze zeiden mij letterlijk aan de telefoon: "De ervaring van de laatste jaren leert dat er voor vrijwel elke dag op de dag zelf nog kaarten aan de kassa te koop zijn. Let wel op als je met een grote groep bent: het kan dan zijn dat je niet naast elkaar kan zitten."
Begin maart moet dus goed zijn. Je kan de kaarten ook gewoon bij de VVV kopen, maar dus ook ia de site:
http://www.indoorbrabant.nl

Ben je er al uit welke dag je heen wilt gaan?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 09:44

Het is zeker de moeite waard
Of beter gezegd: de afgelopen 20/25 jaar was het de moeite waard.
Er is nu een nieuwe opzet, ze gaan van 2 ringen naar 1 ring en er zijn rubrieken komen te vervallen, alleen nog maar "topsport" Knipoog
Het strodorp is ook altijd wel leuk, veel standjes waar je vanalles kunt kopen.
De tendens van de laatste jaren is imo. wel dat er steeds minder paardenspulletjes verkocht worden.
Maar als je een nieuw bed ( Verward ) of een nieuwe vrachtwagen nodig hebt, dan moet je er zeker bij zijn *LOL*

Kaarten kun je aan de kassa kopen.
Voor de donderdag en vrijdag zijn er altijd nog wel kaarten te koop.
De zaterdag en zondag zijn het meest populair, dus als je een van die dagen gaat dan zou ik even kaarten bestellen.

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 11:14

Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest op de talentendag. Die dag komen junioren, young riders etc aan de start, ook wordt het nieuwe talententeam bekend gemaakt! Ik vond indoor brabant erg leuk!
Ik ga ook dit jaar weer heen op die dag. Ik kreeg kaarten via de Rabobank.

Ik heb van meerdere mensen al gehoord dat het hele programma echt de moeite waard is. Daar kan ik helaas nog niet over meepraten maar ook daar wil ik zeker een keer naar toe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:32

Hmm... ik ben benieuwd! ga miss donderdag Lachen

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:34

Ik ben er ook een paar jaar geleden geweest! Ik vond het echt heel erg gaaf!
Ik was toen bij het springe Cool

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 18:22

Doet bij jullie de site ook zo vaag??
Ik krijg de hele tijd eerst een foutmelding, en dan sluit 'ie 'em af...

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 18:59

super, alleen vind het heel jammer dat ze maar in 1 hal rijden het programma is nu kleiner. maar het stro dorp is ook heeeeel leuk en wij staan er dit jaar ook weer met een vrachtwagen van ketterer dus kom maar eens langs

x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 19:20

ben d´r al zovaak geweest, is wel leuk ofzo alleen ik vindt het jammer dat ze niet meer progressief springen doen, die show tussendoor is altijd heel mooi vind ik, en het strodorp is ook leuk, maar ik zou als ik jou was het internet af gaan zoeken of je ergens kaartjes kunt winnen, ik heb nog nooit een kaartje gekocht en ik ben er als op z´n minst 5 keer geweest

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 19:26

ik ga, want ik heb 2 kaartjes gekregen van de Rabobank *LOL* Zonde om niks mee te doen Lachen Ik loop er donderdag rond Lachen

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 20:03

Ik heb ook 2 kaartjes gekregen van de Rabobank Lachen
Zijn gsiter binnen gekomen! joepie!

Ben erg benieuwd. Ik hoop dat ze veel van die standjes hebben, kan ik weer lekker inkopen doen zoals die paard en koets beurs.

Sedaru

Berichten: 539
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 21:59

biepp schreef:
Ben erg benieuwd. Ik hoop dat ze veel van die standjes hebben, kan ik weer lekker inkopen doen zoals die paard en koets beurs.


Haha behoorlijk veel (tenminste vorig jaar) Lachen, dus komt helemaal goed voor je! Haha!
Ik heb ook gratis kaarten van de Rabobank gekregen dus ik ga ook weer op de talentenavond...