Paar dagen aangekeken, weet het niet..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Paar dagen aangekeken, weet het niet..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 11:18

Een paar dagen geleden schreef ik over een pony bij ons in de buurt: [VMR] Wat moet ik hiermee, DB of is dat onnodig? .. Nu zijn we een paar dagen verder en gister heb ik het 'geluk'gehad dat de pony bij het hek stond. Ik kwam met bram langs gestapt en die pony begon te murmelen (soort van gehinnik,alleen de neusgaten bewegen dan). Ineens stond bram stokstijf stil en deed elke keer pasjes opzij naar die pony toe. Ik kreeg hem niet weg ,wat ik ook deed.. Vooruit ik kijk even, ik ben afgestapt en eigenlijk zo snel mogelijk weer opgestapt. M'n god Verdrietig .. De hoeven van de pony zijn net schoenen, ze zijn helemaal omgekrult. (denk aan de foto's van blacky, de pony van sunshine volgens mij) Hij kan geen stap zetten en heeft echt pijn.. Ik vind hem zo zielig Ach gut .. Vanacht wakker gelegen, ik ga hem kopen, toch niet, toch wel. Wat schiet ik ermee op, ik red een pony,dat wel. Maar stel nou dat ie erg ziek is?..
Misschien moet ik toch de DB bellen om te vragen wat ik met de situatie aanmoet, neem aan dat je daarvoor ook kan bellen ?..
Het gekke is dat de rest van de paarden redelijk op hun hoeven staan, wel lang maar niet TE lang.
Het is zo tegenstrijdig...

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne



#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 11:23

Het is een boerderij, weet het nummer niet (kan ik ook nergens vinden) , heb ook geen idee hoe deze mensen heten...

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 12:31

Ik heb de DB gebelt en die hebben er toch een melding van gemaakt. Er gaat iemand kijken en over 3 weken moet ik terug bellen.Diegene die willen weten hoe het afgelopen is moeten tegen die tijd even een pb'tje sturen. Ik wil namelijk geen problemen .. Er word in ieder geval iets aangedaan nu... Bedankt voor jullie tips OK dan!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 141 bezoekers