wie weet .... bodyprotector????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marije_jiplover

Berichten: 25297
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 19:45

Ga eens naar een goede ruitersportzaak en laat je daar voorlichten over een bodyprotector. En ik raad je aan om verschillende modellen te passen. Je hebt ze al vanf rond de 80 euro, geloof ik, maar ik vond de (bij ons in de buurt) duurste van 150 euro absoluut het comfortabelst zitten en heb die dus aangeschaft (deels voor mijn verjaardag gekregen).
Het zit hem in de kwaliteit van het materiaal, de pasvorm, manier van aantrekken (je hebt ze met een rits van voor, maar daardoor ging die bij bij bol staan, dus ik heb er een die alleen met klitteband dichtgaat en over mijn hoofd aan moet).
Ik zou een bodyprotector dan ook nooit aanschaffen via een website, maar ga naar een goede ruitersportzaak waar je ze kunt passen.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Marije_jiplover

Berichten: 25297
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 19:53

Die van mij komt uit een winkeltje in Rockanje. Een dierenwinkel met ruitersport en zadel- en tuigenmaker erbij.
Toen ik hem ging passen, kostte hij 158,99 euro, maar in mijn maat was die uitverkocht en de nieuw bestelde was 149,99 euro, goedkoper geworden doordat er meer vraag naar is en daardoor de productiekosten dalen.
Maar exact dezelfde is door een stalgenootje gekocht in de ruitersportzaak in Brielle en daar kostte hij ook 170 euro. Dit is ook een beta level 3. Merk weet ik niet uit mijn hoofd, maar hij is donkerblauw, gemaakt van redelijk soepel materiaal (schuim oid) dat in meerdere lagen op elkaar tot de bodyprotector is verwerkt. Ik heb er ook één aangehad die uit 1 laag materiaal was gemaakt, die veel stugger was dan die ik nu heb, omdat die ene laag net zo dik was als die (5 of 6) lagen van die van mij over elkaar.
Volgens de verkoper verkocht hij die hij ook aan mij heeft verkocht het meest en was dat volgens zijn fabrikant een van de betere beta level 3 protectors die er op de markt zijn.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 bezoekers